PeeWij schreef:Konijn 5 jaar, dan loopt hij naar zijn eind, gemiddeld genomen! Dus binnenkort hoef je niet meer te verzorgen!
Wij hebben een konijn wat vorige week 10 jaar is geworden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
PeeWij schreef:Konijn 5 jaar, dan loopt hij naar zijn eind, gemiddeld genomen! Dus binnenkort hoef je niet meer te verzorgen!
madrieka schreef:PeeWij schreef:Konijn 5 jaar, dan loopt hij naar zijn eind, gemiddeld genomen! Dus binnenkort hoef je niet meer te verzorgen!
Wij hebben een konijn wat vorige week 10 jaar is geworden
PeeWij schreef:Wij deden vroeg thuis niet anders Vlaamse reuzen voor de slacht. En ik vertellen op de kleuterschool dat we konijnen geslacht hadden, moest mijn moeder op sschool komen. Wat voor opvoeding wij kregen!
thinkaboutit schreef:PeeWij schreef:Wij deden vroeg thuis niet anders Vlaamse reuzen voor de slacht. En ik vertellen op de kleuterschool dat we konijnen geslacht hadden, moest mijn moeder op sschool komen. Wat voor opvoeding wij kregen!
maar at je ze ook zelf op?
ik zou het niet kunnen/willen
thinkaboutit schreef:ik had vroeger ook altijd konijntjes.
maar nu niet meer.

regientje schreef:thinkaboutit schreef:ik had vroeger ook altijd konijntjes.
maar nu niet meer.
weet ik nog wel.... jullie hadden heel veel van die hokjes daar staan...
stalshamrock schreef:paardenvlees kan ik zeker te weten niet eten.
moet dat echt niet hebben.
regientje schreef:stalshamrock schreef:paardenvlees kan ik zeker te weten niet eten.
nee dat heb ik dus ook... is wel grappig: word bij ons in familie echt rekening mee gehouden op verjaardag haha... regina komt: oei geen rookvlees op de schaal!
stalshamrock schreef:paardenvlees kan ik zeker te weten niet eten.
thinkaboutit schreef:stalshamrock schreef:paardenvlees kan ik zeker te weten niet eten.
ik zal dat ook never nooit niet zo eten!!
ik eet wel soms n frikandel of kroket, het schijnt dat daar ook rest afval van paarden in kan zitten..........
maar n paardenbiefstuk op mn bord?? never!
thinkaboutit schreef:yorick, ik had jou iets hoger ingeschat!! vond jou nog wel erg aardig................
yorick schreef:thinkaboutit schreef:yorick, ik had jou iets hoger ingeschat!! vond jou nog wel erg aardig................
Zo zie je maar weer,niemand kent Hork........
yorick schreef:Helaas..........
regientje schreef:maarre denk dat ik zo de pc maar eens afsluit....