Ponies zweten buiten ook niet zo snel, maar kijk eens hoe ze van de trailer afkomen!
Hier ook aardig goed nieuws: Van Top Notch zijn 2 merries drachtig gescand, en 2 door de 3 weken heen, 1 is een twijfelgeval. Hij heeft dus, ondanks zijn "probleem"normaal kunnen bevruchten. Ook van zijn 2 jarige zoon, die we nu ipv hemzelf gebruiken zijn 2 merries door de 3 weken, en 1 moet nog hengstig worden. Verder lijkt de score met Willie Wortel ook goed. Morgen weten we meer. En Dewi doet ook zijn best, heeft nu zijn 7e merrie, waarvan 2 "probleemmerries". Maar als we 5 veulens van hem mogen verwelkomen voor volgend jaar is dat toch prachtig? Het zonnetje gaat dus letterlijk weer schijnen aan de Zomerdijk.
Nou ik ben thuis. Met een fikse dosis adrenaline. Whoaah... ik was echt op van de zenuwen. En ik hoopte in ieder geval op een verwijzing naar de CK en ze kwam op kop met verwijzing naar CK. Er kwamen zelfs tranen... vermoeidheid, spanning en blijdschap. En dat was nog voor het opstellen. Een hele geslaagde dag dus. Voor meerdere in dit topic zelfs
Bellarose
Geplaatst: 04-07-15 14:32
Super gefeliciteerd Caesar! Ze deed t top die van jou!
Ik ben ook erg tevreden! Brownie een 1e premie, Bibi een 1e premie en door naar de CK, ook voor de wagen!
Biebs:
En Brown:
Ruby_KR
Geplaatst: 04-07-15 15:45
Ook wij hebben een geslaagde dag achter de rug. Florian(v. King William) is veulenkampioen van de sectie NWR geworden!
De rest natuurlijk ook gefeliciteerd met de mooie resultaten!!
Ik vond het erg leuk om een keertje mee te maken! En was goed te doen met het weer. Helaas was mijn kleintje "aan de kleine kant" haha wat ik ook wel echt zag als je haar vergeleek met de andere 2 mooie pony's en daarbij is ze heel anders kwa type kreeg als uitleg wel dat ik het later als ze wat meer uitgegroeid is nog een keer kan proberen maar ik heb dit echt als een leuke oefening en plezierige dag beschouwen en denk dat dat het belangrijste is en ze blijft mijn kleine kampioen
Vraagje, heeft iemand misschien een foto van haar gemaakt? ik heb normaal altijd iemand mee maar nu dus niet gaat om nr. 95 bij de 1 jarige merries.. zou het wel leuk vinden om een foto van haar te hebben