Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Royaltjuh schreef:Ja dat bedoel ik Ceasar.
Royaltjuh schreef:Ja jury had zeker anders moeten handelen. Waarom bestaat er anders een regelement als daar toch niet aan gehouden wordt? Staat ook dat ze ponys met losse manen willen, nou beide waren keurig geknot... (en terecht, veel mooier in de rijrubrieken!)
Maar ook de organisatie had dit kunnen onderscheppen, het is tenslotte bij opgave al mis gegaan lijkt me...
Royaltjuh schreef:Anouk ik heb je proeven gezien. Jammer, het werd steeds hectischer naar mate je verder kwam...
Verder iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten van ponys of fokproducten!
Sanniie schreef:Sorry dat ik hier even binnen kom vallen, maar dacht hier ben ik het beste op zijn plek met mijn vraag. A.s. zaterdag is de keuring in Heerjansdam, hier zou ik heen gaan met mijn jaarling a merrie. Maar nu deze hitte wordt voorspelt voor zaterdag, is het dan wel verstandig om op pad te gaan met de trailer? Wat doen hier de meeste die er heen (zouden) gaan?
Sanniie schreef:Ja inderdaad daar hebben jullie gelijk in. Het is voor mij alleen een uur rijden met de trailer daar zie ik een beetje tegenop.. maar ga natuurlijk ook erg vroeg weg en redelijk optijd weer terug. Is dat ook nog wel te doen denken jullie dan?
Bellarose schreef:Ik ga ook gewoon, alle rubrieken zijn vervroegd. De warmte daar overleven ze wel, ik maak me meer zorgen om de weg terug. Ik denk dat de meeste rubrieken rond de middag af zijn gelopen, dus dat wordt op het heetst van de dag terug rijden.. Zolang je niet in de file komt redden ze t wel, maar hoop zo dat ik niet stil kom te staan...