Het was echt lekker weer he vandaag & gister ook al, lijkt wel lente. Heb vandaag wel bijna de hele dag zitten leren voor bio toets morgen... maar gister, heb voor het eerst zonder jas in de buitenbak gereden . En Bandit verhaart als een gek, zit onder de witte haren elke keer
En idd Carolien, dat is best chill. Dat zal ik nooit in een supermarkt ofzo verdienen. Alleen zag ik net dat het voor maandag en dinsdag verspreiden is. Maarja volgens mij zitten hier niet van die dermate katholieke mensen dat ze het niet op zondag willen krijgen. Er is niemand met een sticker op zn brievenbus dat ze dat niet willen.
Oja jullie hadden het over wat jullie deden als jullie vader of moeder er aantkwam hé. ik klik ook altijd msn en hyves weg, de rest mogen ze best zien. en mijn muziek Gaat ook doef...doef..doef..doef zegt me moeder (house) of draai top 40 muziek enzo. hebben ze maar mee te leven! maar mijn moeder heeft nu ineens ook hyves en ze vindt het raar dat ik haar niet toevoeg? Nou sorry, maar ze hoeft niet alles te lezen wat ik doe. Nou zit ze heel de tijd van ja als je me niet accepteert heb je dus blijkbaar iets te verbergen? Arrrghh achjaa accepteer dr toch neit of ze het nou leuk vind of niet