Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
stalshamrock schreef:je moet wel mee doen yorick, was de afspraak dat IEDEREEN badkleding aanhad die bij het badje was, dus jij ook.
thinkaboutit schreef:yorick schreef:En weer een windvlaag waar Hork in mee komt,PW in zwembroek,hm,niet echt intressant hier dus.
wij gaan gewoon n eindje verderop lekker zonnebaden!!
stalshamrock schreef:peter zei van wel!! dat ook de fotograaf mee moest doen.
stalshamrock schreef:je moet wel mee doen yorick, was de afspraak dat IEDEREEN badkleding aanhad die bij het badje was, dus jij ook.
mee eens!
thinkaboutit schreef:regina, nu ga je me toch niet vertellen dat je daar van houdt he??
en trouwens, jij kunt ook niet quoten. welkom bij de club
regientje schreef:thinkaboutit schreef:regina, nu ga je me toch niet vertellen dat je daar van houdt he??
en trouwens, jij kunt ook niet quoten. welkom bij de club
haha ja is ook best moeilijk allemaal hier op bokt... maarre klinkt toch interessant e*... Peewij daar in een badje... met paar vrouwen om zich heen... en horky met camera en zwembroek niet te vergeten!
Moeten ook toeschouwers zijn
thinkaboutit schreef:regientje schreef:haha ja is ook best moeilijk allemaal hier op bokt... maarre klinkt toch interessant e*... Peewij daar in een badje... met paar vrouwen om zich heen... en horky met camera en zwembroek niet te vergeten!
Moeten ook toeschouwers zijn
ik ga wel gewoon bij de nwr ring kijken,
yorick schreef:lalalalalalalalalalalala
stalshamrock schreef:nee want ander ga ik er zeker niet in. wil wel de A'tjes.
maar hoe moet ik dat doen als ik onze ponys moet voorbrengen.
schiet eigenlijk allemaal niet zo op he!!
regientje schreef:yorick schreef:lalalalalalalalalalalala
haha zing je voor mij??
regientje schreef:stalshamrock schreef:nee want ander ga ik er zeker niet in. wil wel de A'tjes.
maar hoe moet ik dat doen als ik onze ponys moet voorbrengen.
schiet eigenlijk allemaal niet zo op he!!
heb je geen witte bikini??
yorick schreef:En als het nou vriest tijdens de keuring,gaan jullie dan schaatsen?
moet gewoon!
regientje schreef:yorick schreef:En als het nou vriest tijdens de keuring,gaan jullie dan schaatsen?
tijdens keuring is mooi weermoet gewoon!
en witte rozen?? voor wie?
ben je vrolijk ofzo?