Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Royaltjuh schreef:Ik was ook in Hellendoorn.
Leuke dag, mooie resultaten van datgene waarvoor ik mee was (NWR: 1b veulen, 1a CK merrie, die later ook kampioen 4jr en ouder en reserve overall werd, 2x eerste prijs voor DGR Alwin tijdens de welshcup, 2e prijs Divozacup voor Grapjas, 2x eerste prijs Welshcup voor fokproduct hier van stal/nu van clubgenootje).
Kortom, mooi succesvol dagje met lekker weer en gezellige mensen.
Nog wel bijzondere dingen zien gebeuren tijdens de rijrubrieken, maar dat zal nog wel een staartje krijgen vermoed ik... Het blijkt maar weer dat wij leden het regelement beter kennen als de organisatie en de juryleden zelf...
Anouk ik heb je proeven gezien. Jammer, het werd steeds hectischer naar mate je verder kwam...
Verder iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten van ponys of fokproducten!
AniekR schreef:3-jarige B was bij mij de favoriet voor het dagkampioenschap, maar je weet het nooit he. Maar super mooie merrie!
absque_dubio, jammer dat de proeven niet zo gingen. Maar wel weer een ervaring rijker inderdaad. Pride viel mij inderdaad ook erg positief op onder het zadel. Wat een fijne pony zeg! Playboy ook een goede pony, maar iets minder "wow" als Pride
Pride staat hier ook nog/weer op het lijstje voor m'n ene merrie voor volgend jaar. Even kijken wat er voor veulentjes van hem voorbij komen dit jaar.
Verder heb ik (behalve lui in m'n stoeltje zitten) tussendoor nog wat foto's geschoten. Terug te vinden op http://www.ARfotografie.nl/
Meeste B's en NWR's staan er op en dus aantal jonge dressuurpony's. Tijdens kampioenschap toch maar voor gekozen om een keer lekker te gaan kijken