Charly schreef:kun je t niet aan, Peter?
Jou met mijn ogen dicht Priscillatje!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
PeeWij schreef:Charly schreef:kun je t niet aan, Peter?
Jou met mijn ogen dicht Priscillatje!

PeeWij schreef:Jullie zullen toch nog wel gekker moeten doen om mij weg te krijgen hoor! Heb een plaat voor mijn hoofd![]()

stalshamrock schreef:PeeWij schreef:Jullie zullen toch nog wel gekker moeten doen om mij weg te krijgen hoor! Heb een plaat voor mijn hoofd![]()
zul je in tolbert mee maken dan.
jij in een zwembroek!!
stalshamrock schreef:PeeWij schreef:Jullie zullen toch nog wel gekker moeten doen om mij weg te krijgen hoor! Heb een plaat voor mijn hoofd![]()
zul je in tolbert mee maken dan.
jij in een zwembroek!!
stalshamrock schreef:wie waren de andere meiden ook alweer??
thinkaboutit schreef:geen idee
stalshamrock schreef:thinkaboutit schreef:geen idee
kom je ook peter in zwembroek bewonderen??
stalshamrock schreef:thinkaboutit schreef:geen idee
kom je ook peter in zwembroek bewonderen??
yorick schreef:En weer een windvlaag waar Hork in mee komt,PW in zwembroek,hm,niet echt intressant hier dus.

yorick schreef:En weer een windvlaag waar Hork in mee komt,PW in zwembroek,hm,niet echt intressant hier dus.
regientje schreef:yorick schreef:En weer een windvlaag waar Hork in mee komt,PW in zwembroek,hm,niet echt intressant hier dus.
tjah jij vind het niet interessant! maarre jij in zwembroek foto;s maken? ik kijk wel toe in tolbert hihi
PeeWij schreef:yorick schreef:En weer een windvlaag waar Hork in mee komt,PW in zwembroek,hm,niet echt intressant hier dus.
jaloers? dat iedereen jou dan weer ziet achter een camera
thinkaboutit schreef:kom je ook peter in zwembroek bewonderen??

Citaat:
mannen in tange moeten verboden worden.
een man die een tanga, string of sandalen draagt, vreselijk toch?