Ben ik dan zo apart? Altijd als me pa op mijn kamer komt, zet ik m'n muziek uit, klik ik al me msn schermpjes weg én ga ik altijd naar HAW ( ) En nou vind ie dat ik niet zo stiekem meot doen blabla..
Ben ik dan zo apart? Altijd als me pa op mijn kamer komt, zet ik m'n muziek uit, klik ik al me msn schermpjes weg én ga ik altijd naar HAW ( ) En nou vind ie dat ik niet zo stiekem meot doen blabla..
Hmm tis voor mij anders, want hier staat de computer middenin de woonkamer. Dus muziek heb ik altijd met een koptelefoon, dus die blijft gewoon aan. Msn klik ik wel vaak ff weg. Maar zo vaak msn ik eigenlijk niet.
Als ik alleen met mn moeder thuis ben zet ik wel mn muziek op. En nee, ze vindt het meestal niet mooi maar ach. Ik wel.
Dat doe ik ook altijd hoor, Rebecca. Alleen ik laat me muziek aan, maar met msn schermpjes druk is ze automatisch weg. Meteen al, met of zonder me ouders binnen komen. Is gewoon automatisch. xD
Auwt, ben nu al 2weken ziek ofzo. Ben nu weer een beetje normaal, alleen buikspieren doen pijn. ;o
Het hele huis bij mij haat Paramore MAAR SIMPLE PLAN EN ZEBRAHEAD VIND LEANE OOK TOF. <33333
Leane & ik gaan samen naar Zebrahead als die hotties weer komen, en ook naar SP Maar k droomde vanacht over Pierre.. En toen wou ik niet meer wakker worden haha..
Mijn muziek kunnen de meeste hier geloof ik wel waarderen. Maarja, ik heb dan ook gewoon genoeg mensen van m'n leeftijd hier. Maar niet alle muziek trouwens hoor, soms sta ik er alleen voor.
Ja ik herinner me de helft niet meer.. Maar oké. Pierre kwam hier, in een auto. En naja, heel gedoe, maar toen uiteindelijk vroeg ik of die een verhaaltje wou schrijven op m'n All Stars. En toen ging die m'n hele all stars onderschrijven. -aa- En naja, toen gingen we winkelen (xD) en toen zat ie zo van jaa.. Ben je ooit naar een concert van ons geweest? [ ] En toen zat ik zo van jaa ='D En toen zat ie zo van; Ja wanneer dan ? en ik zo van ja 5 november en toen zei die zo; Ooh.. waren we toen in NL? Nee toch? en toen geloofde ie me niet en liet ik m m'n simple plan shirt zien (Staan datums op van de tour ='D) en toen zei die zo van; wel dus. =P En naja. Toen uiteindelijk ging die weer, en toen wou die niet gaan (-aa-) en toen ging ik met m op de foto. Nouu. Bijzonder hé. :]