[HK] Welshpraters: We're still in love with each other!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Cynn
Fotograaf

Re: [HK] Welshpraters: We're still in love with each other!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 18:49

Dat is idd schrikken! Bloos! Sterkte verder Celine!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 18:50

Ik word gefrustreerd, want ik verveel me Clown

En ik heb kramp in m'n tenen? Verward

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 18:53

Whahaha Ruth ROFL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 18:55

Oja, ik heb vandaag landje gecrosst, met mijn verzorgpony! Haha!

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 18:55

Oeh! Stoer!

_Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 18:57

Hitime schreef:
Zo'n.. Jaren 70' ding, met een grijs montuur. Clown

zoeen heb ik ook, maar dan met een paar diamantjes erboven Tong uitsteken

Pfoeee sterkte Celine Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 18:58

Oh, die heeft mijn vriendin volgens mij! Haha!

_Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 18:59

koeeel Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 19:00

Gaan jullie nog wat leuks doen in de vakantie? Haha!

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 19:05

Zie mijn onderschrift Vork

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 19:12

HEEEEEEEY GIRLSSSSSS Lovers

Ben vanochtend om 09:45 al op school aan gekomen! Veel eerder dan gepland, maar beter juist want ondanks ik Frankrijk heel erg mis wilden we allemaal ook heel graag weer naar huis!

Ik zat dus in het zuiden, vlakbij Marseille en het was daar elke dag rond de 27 °C! Cool Maar heb gehoord dat het in NL ook wel lekker was, maarja moet natuurlijk wel ff opscheppen *LOL*. Ben lekker bruin joooh... nouja meer rood op m'n schouders. Vork

Eerste dag (maandag) lag ik al om 22:00 in bed en heb eigenlijk elke nacht wel lekker geslapen gelukkig. Lachen We gingen niet al te laat slapen, want ik moest er ook elke dag weer om 06:15 of 06:45 uit (school begint daar om 08:00, en het is ong. een half uur naar school).
Mijn Franse meisje heeft een hele mooie & grote villa Pling met echt een grote tuin (met zwembad!). En haar ouders zijn hele aardige mensen, en haar zusje ook. Ze konden gelukkig wel wat Engels, en soms praatte ik in het Frans met ze (voor zover ik dat kan Clown).
Het is daar zó mooi, echt anders dan hier. Al die huizen & gebouwen zijn mooi & kleurrijk (mijn Franserd had een soort van oranje zomerkleur huis), en de dorpen & steden zijn heel gezellig.

Alleen dinsdagavond ben ik mee 'uit' geweest, want ze wonen daar bijna allemaal ver van elkaar en er zijn nou niet bepaald veel uitgaansgelegenheden Rolleyes, dus wij waren toen naar een café gegaan om 9 uur. Maar ik & nog wat mensen gingen naar de Mac (ben afgelopen week nog nooit zoveel de Mac in gelopen Tong uitsteken), en buiten chillen.

Woensdag gingen we door de Camargue rijden, zag daar allemaal witte "wilde" paarden. En roze gayflamingo's. Clown
Die dag gingen we ook naar het strand Haha! het weer was precies goed, wel beetje warm want als je in je bikini liep had je het nog warm (om ff idee te geven). Alleen het water was ijssssskoud Scheve mond dus ben er alleen met m'n voeten in gegaan, maar 2 NL'se jongens waren wel zo gek om helemaal het water in te gaan...

Donderdag gingen we naar Marseille (2e grootste stad van Frankrijk), gingen we eerst langs de haven rijden met de bus en daarna stukje lopen door de stad. En daarna gingen we in zo'n tourtreintje door de stad. Tong uitsteken Later had je nog iets van 3 uur vrije tijd om te shoppen enzo. Ze hebben hele leuke winkelstraten maar bijna alles was belachelijk duur... dus ik heb alleen een tailleriem bij de Accesorize gekocht & een voetbalshirt voor m'n broertje van het team van Marseille (ben echt gek, dat shirt was €35 Gestoord ). Gingen we ook nog lekker in de zon chillen, en naar de Mac of course. *LOL*

Gisteren (laatste dag) gingen we survival doen, was echt leeeuk! Dan krijg je zo'n tuig om, met allemaal zekeringen en klemmen enzo, en moet je parcoursen afleggen. Klimmen, wiebeldingen, kabelbanen, touwen enzo maar dan echt heel hoog... er waren allemaal niveaus zoals "zwart extreem" was de moeilijkste daarna zwart en daarna rood. Ik heb rood helemaal gehaald Cool hahaha omg ik moest bijna janken zo eng was het soms Nagelbijten / Gniffelen maar wel heel leuk!
Heb die dag ook een lesje economie mee gedaan, maar m'n vriendin & ik snapte er geen kont van natuurlijk. Clown Gingen we foto's maken in de les, en briefjes doorgeven met de Franse meisjes voor ons... Tong uitsteken

's Avonds hadden we afscheidsdiner, en om 20:15 gingen we weer richting NL. Pff was kapot, heb best lang geslapen.
Heb er trouwens best veel paardjes gezien, en de fietsers waren er zeker niet meer dan 10 Nagelbijten / Gniffelen en het meeste was racefietsers. Clown

Kreeg vanochtend een sms'je van eigenares van Bandit: hoelaat ben je op stal vandaag, heb een verrassing voor op kamp... Bloos! nou ik was echt benieuwd haha! Hoopte stiekem al van: misschien al nieuw zadel? Schijnheilig Ik vanmiddag naar stal, ik dacht van: nou het zal toch wel geen zadel zijn, maar waarsch. iets van een dekje ofzo? Dus deed de kast open, en jaaaaa wel nieuw zadel! Haha! Hij is zooo gaaf, van Pagony en hij zit heel lekker!
Heb na het rijden Bandit helemaal gewassen enzo zodat we morgen een beetje fatsoenlijk aankomen op ponykamp *LOL*. En wie wordt er morgen 16!!!! Party!!

Maarja ik moet nog heel veel doen en ben echt moe dus ga denk vroeg slapen voor kamp, dus misschien spreek ik jullie niet meer... maar kheb dus echt een hele leuke week gehad, ookal had ik er niet zo'n zin in voordat ik ging. Bloos

En ik ga nu eerst ff bijlezen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 19:16

Dat klinkt wel leuk Cynt! Haha!

Zoozoo, Lekker Tania! Dat klinkt allemaal wel errrrg leuk!
En een nieuw zadel, mazelaar!

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 19:19

Leuk allemaal Tania! Kei gaaf! Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 19:38

Hitime schreef:
Leuk paardje Rebec Lachen
En een leuk onderschrift, Built to last? Lovers

Ja, built to last Haha!!
Helemaal m'n muziekstijl niet, maar vind het een geweldig liedje =D!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 19:39

Celiien schreef:
Nou dit is het grote verhaal;
gister werd operatief de dikkedarm van mn oom verwijder. De operatie duurde ongeveer 5uur doordat er verschillende bloedingen kwamen. maar die waren te stelpen. rond een uur of 8 belde mn vader vanuit ziekenhuis; hij had een bloeding gekregen. om 10 uur werd weer gebeld; ze wilden naar huis gaan(ze konden toch nisk doen) amar werden door de verpleging tegen gehouden, aangezien het zéér eernstig was. na half uurtje werd er gebeld of mijn moeder naar het ziekenhuis wilde komen. ik ging ondertussen naar een vriendin

de volgende ochtend werd ik wakker(na 1 uur geslapent e hebben) en om 10 uur belde mn moeder. hij had de nacht doorstaan en leek aan de betere hand te zijn. Ze zouden rond 11 uur overleggen wat te doen. om half 12 werd er weer gebeld; ze zouden nóg en operatie doen. Zijn hele byuik was opgezwollen fn het opkomende bloed, en als het niet snel weg ging, ging het stollen;een ramp. Ze haalden het weg, en zagen metteen het probleem; de milt. nu hebben ze ook de milt weggehaald, en hij is núvrij rustig.
de doktoren zijn er zeer verbaasd over, dat hij nóg steeds leeft. ze hadden nl niet verwacht dat hij de 1e operatie zou overleven.
ze hebben wel gezegd dat er het zelfde als gister avond ou kunnen gebeuren.

ik ben dus nu mn tas voor geval dat aan ht inpakken. ik denk ook niet dat ik snel weer op bokt.nl kom, misschien nu nog wel even
het ligt eraanhoe het allemaal gaat lopen

ik moest het ff kwijt, sorry Bloos

Celine! Ach gut
Sterkte meiske.. Kusje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 19:39

Vind het ook wel een heel leuk liedje.
Blijft zo lekker hangen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 19:40

Hitime schreef:
Gaan jullie nog wat leuks doen in de vakantie? Haha!

Vanavond verjaardag - en morgen gaan we ergens heen, ik gok dat we nog een keer (of 3) gaan winkelen.. Vork
En verder bijslapen Clown.
Verder niets bijzonders gok ik Huilen van het lachen.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 19:41

heey ben er weer
ja bedankt allemaal Bloos !
hoop gewoon dat die rottijd van 12 weken overgaat Boos! !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 19:44

Tania! Wat gaaf!

Ik heb echt niks met Frankrijk.. ga d'r wel heen op vakantie (Laon ofzo..? Née, geen Lyon Huilen van het lachen) Oude hoofdstad van Frankrijk.. ^^.
Rebec was liever naar Engeland gegaan, maar hé, Frankrijk is ook lekker winkelen gok ik zo, en btw, we gaan naar een nieuw park van Center parks, alles gloednieuw èn een boven en onder verdieping.. Dus mòet wel goed komen Huilen van het lachen!

bietjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 20:03

Hey meiden vandaag zo klote gereden hij was gewoon een houte plak niks buiten hellemaal niks. afgestapt want je komt er dan echt niet door heen aan de lijn zelfs aan de lijn gaf die zich niet gewonnen etter. drijf nat afgespoten zweet deken om en weg gezet morgen weer dag ga waarschijnlijk buitenrijden hopelijk is die dan beter te trekke dan vandaag zeg pff
Echt irritant zat me hellemaal op te vreten op hem. eigelijk ook beetje me eigen schuld door 2wkn niks te doen bijna en alleen maar het land op te doen.

Silfanoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 20:07

Haaj Haha!
Ben vandaag echt lang om stal geweest! van half 2 tot 7! Scheve mond

Sterkte Celien!
Fijn dat je het zo leuk hebt gehad Taan! Haha!

bietjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 20:09

Sterkte celienn.
Taniaá
zo iij heb het onwijs naar je zin luxe zeg met een zwembad wel van genoten zeker??

Fleur_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 20:24

Sterkte Celien!!!
Tania: wauw wat cool Haha!
ik zou er volgens mij ook best graag hebben gezeten *LOL*

bietjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 20:39

This hier wel doodd!!

Topsy_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 20:43

Hallo allemaal Lachen

Topsy is vandaag bij ons in het dorp komen wonen Haha! Eerst stond die in zo'n vieze stal in een dorp verder op, maar nu dus in ons eigen dorp. Kheb haar zeg maar gekregen Tong uitsteken Echt vet gaaf, hoef nu maar een heel klein eindje te fietsen Haha! Ben echt zóóó blij !! Haha!