Sterkte verder Celine! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sterkte verder Celine! 
Hitime schreef:Zo'n.. Jaren 70' ding, met een grijs montuur.

Maar heb gehoord dat het in NL ook wel lekker was, maarja moet natuurlijk wel ff opscheppen
. Ben lekker bruin joooh... nouja meer rood op m'n schouders.
We gingen niet al te laat slapen, want ik moest er ook elke dag weer om 06:15 of 06:45 uit (school begint daar om 08:00, en het is ong. een half uur naar school).
met echt een grote tuin (met zwembad!). En haar ouders zijn hele aardige mensen, en haar zusje ook. Ze konden gelukkig wel wat Engels, en soms praatte ik in het Frans met ze (voor zover ik dat kan
).
, dus wij waren toen naar een café gegaan om 9 uur. Maar ik & nog wat mensen gingen naar de Mac (ben afgelopen week nog nooit zoveel de Mac in gelopen
), en buiten chillen. 
het weer was precies goed, wel beetje warm want als je in je bikini liep had je het nog warm (om ff idee te geven). Alleen het water was ijssssskoud
dus ben er alleen met m'n voeten in gegaan, maar 2 NL'se jongens waren wel zo gek om helemaal het water in te gaan...
Later had je nog iets van 3 uur vrije tijd om te shoppen enzo. Ze hebben hele leuke winkelstraten maar bijna alles was belachelijk duur... dus ik heb alleen een tailleriem bij de Accesorize gekocht & een voetbalshirt voor m'n broertje van het team van Marseille (ben echt gek, dat shirt was €35
). Gingen we ook nog lekker in de zon chillen, en naar de Mac of course.
hahaha omg ik moest bijna janken zo eng was het soms
maar wel heel leuk!
Gingen we foto's maken in de les, en briefjes doorgeven met de Franse meisjes voor ons... 
en het meeste was racefietsers. 
nou ik was echt benieuwd haha! Hoopte stiekem al van: misschien al nieuw zadel?
Ik vanmiddag naar stal, ik dacht van: nou het zal toch wel geen zadel zijn, maar waarsch. iets van een dekje ofzo? Dus deed de kast open, en jaaaaa wel nieuw zadel!
Hij is zooo gaaf, van Pagony en hij zit heel lekker!
. En wie wordt er morgen 16!!!! 

Hitime schreef:Leuk paardje Rebec
En een leuk onderschrift, Built to last?
!Celiien schreef:Nou dit is het grote verhaal;
gister werd operatief de dikkedarm van mn oom verwijder. De operatie duurde ongeveer 5uur doordat er verschillende bloedingen kwamen. maar die waren te stelpen. rond een uur of 8 belde mn vader vanuit ziekenhuis; hij had een bloeding gekregen. om 10 uur werd weer gebeld; ze wilden naar huis gaan(ze konden toch nisk doen) amar werden door de verpleging tegen gehouden, aangezien het zéér eernstig was. na half uurtje werd er gebeld of mijn moeder naar het ziekenhuis wilde komen. ik ging ondertussen naar een vriendin
de volgende ochtend werd ik wakker(na 1 uur geslapent e hebben) en om 10 uur belde mn moeder. hij had de nacht doorstaan en leek aan de betere hand te zijn. Ze zouden rond 11 uur overleggen wat te doen. om half 12 werd er weer gebeld; ze zouden nóg en operatie doen. Zijn hele byuik was opgezwollen fn het opkomende bloed, en als het niet snel weg ging, ging het stollen;een ramp. Ze haalden het weg, en zagen metteen het probleem; de milt. nu hebben ze ook de milt weggehaald, en hij is núvrij rustig.
de doktoren zijn er zeer verbaasd over, dat hij nóg steeds leeft. ze hadden nl niet verwacht dat hij de 1e operatie zou overleven.
ze hebben wel gezegd dat er het zelfde als gister avond ou kunnen gebeuren.
ik ben dus nu mn tas voor geval dat aan ht inpakken. ik denk ook niet dat ik snel weer op bokt.nl kom, misschien nu nog wel even
het ligt eraanhoe het allemaal gaat lopen
ik moest het ff kwijt, sorry
Hitime schreef:Gaan jullie nog wat leuks doen in de vakantie?

.
.
!
!
) Oude hoofdstad van Frankrijk.. ^^.
! 

Eerst stond die in zo'n vieze stal in een dorp verder op, maar nu dus in ons eigen dorp. Kheb haar zeg maar gekregen
Echt vet gaaf, hoef nu maar een heel klein eindje te fietsen
Ben echt zóóó blij !!