Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Hitime schreef:Zo'n.. Jaren 70' ding, met een grijs montuur.
Hitime schreef:Leuk paardje Rebec
En een leuk onderschrift, Built to last?
Celiien schreef:Nou dit is het grote verhaal;
gister werd operatief de dikkedarm van mn oom verwijder. De operatie duurde ongeveer 5uur doordat er verschillende bloedingen kwamen. maar die waren te stelpen. rond een uur of 8 belde mn vader vanuit ziekenhuis; hij had een bloeding gekregen. om 10 uur werd weer gebeld; ze wilden naar huis gaan(ze konden toch nisk doen) amar werden door de verpleging tegen gehouden, aangezien het zéér eernstig was. na half uurtje werd er gebeld of mijn moeder naar het ziekenhuis wilde komen. ik ging ondertussen naar een vriendin
de volgende ochtend werd ik wakker(na 1 uur geslapent e hebben) en om 10 uur belde mn moeder. hij had de nacht doorstaan en leek aan de betere hand te zijn. Ze zouden rond 11 uur overleggen wat te doen. om half 12 werd er weer gebeld; ze zouden nóg en operatie doen. Zijn hele byuik was opgezwollen fn het opkomende bloed, en als het niet snel weg ging, ging het stollen;een ramp. Ze haalden het weg, en zagen metteen het probleem; de milt. nu hebben ze ook de milt weggehaald, en hij is núvrij rustig.
de doktoren zijn er zeer verbaasd over, dat hij nóg steeds leeft. ze hadden nl niet verwacht dat hij de 1e operatie zou overleven.
ze hebben wel gezegd dat er het zelfde als gister avond ou kunnen gebeuren.
ik ben dus nu mn tas voor geval dat aan ht inpakken. ik denk ook niet dat ik snel weer op bokt.nl kom, misschien nu nog wel even
het ligt eraanhoe het allemaal gaat lopen
ik moest het ff kwijt, sorry
Hitime schreef:Gaan jullie nog wat leuks doen in de vakantie?