Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Fieke_ schreef:Ik ben MOE.
PollyAgain schreef:Ik heb een topic aangemaakt. Zouden jullie hier even naar willen kijken?
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=1&t=800518&hilit=
Het gaat niet echt om een Welsh pony, maar wat ik laatst las in de PaardenSport, en wat ik steeds meer lees.

thissi schreef:Oeh, al je paardjes op je paarden profiel zijn knap
Lucky Tender is toch wel m'n favoriete
PollyAgain schreef:thissi schreef:Oeh, al je paardjes op je paarden profiel zijn knap
Lucky Tender is toch wel m'n favoriete
Whahaha bedankt!
Dniekje schreef:Leuke naam Lucky Tender
Maar dat vond ik te lang. En ik hoopte dat ik met deze pony, na de slechte tijd met Cleopas, wel weer gelukkig zou zijn. En natuurlijk ook dat zij gelukkig zou zijn met ons! Dus toen heb ik er Lucky Tender van gemaakt.
thissi schreef:Ik wil ook weer op welshjes hobbelen![]()
Maar de welshes op onze manege zijn te klein![]()
Dus blijft het maar bij Haflinger hobbelen
Dniekje schreef:The horse whisperer, oftewel de paardenfluisteraar, van nicholas evans. 330 blz

_R_G_ schreef:Dniekje schreef:The horse whisperer, oftewel de paardenfluisteraar, van nicholas evans. 330 blz
ow dat is een mooi boek!
heb ik ook gelezenSpoiler:
alleen het heeft wel een poedersuiker einde
later begin je wel te begrijpen wat er aan de hand is
thissi schreef:Haha ja, de haf waar ik op rijd, is net zo eigenwijs als de welsh waar k altijd op reed
Maar k ga weer eventjes door.. Even me huiswerk bekijken
Dniekje schreef:ja klopt, vatte er eerst echt niks vanlater begin je wel te begrijpen wat er aan de hand is
PollyAgain schreef:thissi schreef:Haha ja, de haf waar ik op rijd, is net zo eigenwijs als de welsh waar k altijd op reed
Maar k ga weer eventjes door.. Even me huiswerk bekijken
Huiswerk???![]()
Heb je geen vakantie ?
thissi schreef:Wij hebben de film.. Super zielig![]()
Wel super film!
_R_G_ schreef:thissi schreef:Wij hebben de film.. Super zielig![]()
Wel super film!
ja maar die valt wel erg tegen als je het boek gelezen heb volgensmij