Hahaha ja piets ik ga met 3 sec plat Jullie ook vroeg je bedje uit, niet dat ik morgenvroeg bij jullie sta en dat alleen hans wakker is Nemen jullie trouwens camera mee Piets?
Als verzorgmeisje wat verder was geweest kwa rijden, had ze ook een bixieproefje mogen rijden van mij
Hoi, bedankt. De oortjes zijn wel wat lang, maar dat hebben alle Worteltjes. Voordeel is dat ze er goed mee horen.... Nog iets, ik ging vanochtend met mijn 2 oudste kleinkinderen kijken, en wat dacht je wat de oudste (net 5) zei? Oma, wat heffe een dunne pootjes... Nu waren ze nog nat, maar een beetje gelijk had hij wel. Toch lijkt het al anders nu het opgedroogd is. Het veulen wat Milly vorig jaar had, kreeg uiteindelijk enorme benen, dus misschien valt het mee. Ze kan er goed mee uit de voeten en da's ook weer belangrijk.
boeflover
Geplaatst: 02-05-11 22:27
gefeliciteerd jenny! mooi diertje om te zien! ook super gave foto's van damon.
ahh jenny wat een plaatje enne ....hoogbenig is goed voor de sport ,dus kom maar hier ermee
regtur
Geplaatst: 02-05-11 22:42
pietsie schreef:
ahh jenny wat een plaatje enne ....hoogbenig is goed voor de sport ,dus kom maar hier ermee
Eerst maar es hier houden. Is het eerste merrieveulen dit jaar, en de enige tot nu toe van WW. Ze gaan altijd als zoete broodjes.En we moeten er toch echt eens zelf wat van houden.
pietsie@ ik heb nog wel een span 2 jarige hengsten voor je, een uit Jobke en een uit Caitlin. Je herinnert ze je nog wel denk ik. Van afgelopen zomer. Als je wilt gaan mennen....
Haha, toch moet ik het steeds weer voor elkaar zien te krijgen, wat ook niet het eenvoudigst is ... Maar kleur maakt inderdaad niets uit vind ik, het moet de pony zijn die je aanspreekt, niet zijn/haar kleur
Hoe staat het ondertussen met de training van Arno, Laura? Komt tie alweer een beetje in vorm?
Verder ook eens dat een echte goeie geen kleur heeft. Maar schimmel heeft ook niet mijn directe voorkeur...geeft gelukkig niet heel snel problemen bij de NWR's
Hier is op 2 mei heel vroeg in de ochtend een merrie veulen geboren, waar we heel blij mee zijn.
pietsie
Geplaatst: 03-05-11 00:33
[quote="AniekR"]Hoe staat het ondertussen met de training van Arno, Laura? Komt tie alweer een beetje in vorm?
Verder ook eens dat een echte goeie geen kleur heeft. Maar schimmel heeft ook niet mijn directe voorkeur...geeft gelukkig niet heel snel problemen bij de NWR's [/quote
nee in de nwr zie je niet veel schimmel mijn voorkeur in de nwr gaat naar een mooie donkerbruine en wat heb ik staan .....een valk en een palomino
Gefeliciteerd Girlgamer! Ben inderdaad ook benieuwd naar foto's.
Pietsie, donkerbruin/zwart is bij mij ook wel favoriet, maar gewoon bruin kan ik gelukkig ook met veel plezier naar kijken En ook een mooie vos is niet lelijk. Alleen ben ik niet heel erg valk/palomino-fan, maarja zelfs daar heb je prachtige exemplaren van
Ik vind een schimmel toch altijd net ietsje meer hebben, of het nu op de show, onder het zadel of voor de wagen is. Aan schimmels dan ook genoeg hier. Maar kleur maakt mij eigelijk heel weinig uit. Ik vind min of meer alles wel leuk, zolang de combi maar goed is.
Denk dat ik er eindelijk over uit ben welke hengst ik dit jaar wil gebruiken, voor de 3jarige dan.