Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
pien26 schreef:Puur uit interesse, is een dubbele verdunning niet mooi? Verkoopt het minder? Of waarvoor de kans niet lopen op perlino/cremello als de ponies wel goed op elkaar aansluiten.
regtur schreef:pien26 schreef:Puur uit interesse, is een dubbele verdunning niet mooi? Verkoopt het minder? Of waarvoor de kans niet lopen op perlino/cremello als de ponies wel goed op elkaar aansluiten.
Mooi? dat is erg smaakgebonden, ze verkopen goed, maar wij hebben er 1 gehad die minder goed kan zien. Hoeveel moeite dat geeft, en ook heel zielig. Ze loopt nu in een koppel en daar is zo'n dominant kr*** die heeft haar een schop gegeven. Die ze dus niet zag aankomen. En dat is echt aangekomen, een bloeduitstorting als een meloen. Ze hebben niet allemaal die pech, maar als ik kiezen kan, nee, dan maar niet.
pien26 schreef:Misschien een andere hengst gebruiken anouk? SOms klikt het met een hengst gewoon niet. Als je dan een andere gebruikt kan het zo in een keer raak zijn.
elfje72 schreef:Ik dacht dat ze na een aantal rondes nog niet drachtig was maar na 1 hengstigheid twee merries drachtig lijkt me niet zo gek. Bij mij het zelfde en ik ben er (tot nu toe) blij mee.