Me vriend is werken hij zou bellen om 5 uur ong. ik had hem om half 5 gebeld even iets vragen. daarna rond 5 uur ge smst. en kreeg bericht terug dat hij aan het eten was..
Na oke hij heeft niet gebeld maar kan ook komen omdat hij dde tijd beetje vergeten was en dus alweer aan het werk moest..
ik heb hem nu iets van 5 a 6 smsjes gestuurd of die alsjeblieft wat wil laten horen want ik maak me echt zorgen!! ook heb ik hem 2x gebeld maar helaas..
heb ik het recht om me zorgen te maken of is het niet nodig? Hij smst normaal altijd terug zelfs op ze werk!
Haha ik was gisteren vergeten Mascara e.d. op te doen. En dat besefte ik toen ik in de auto richting school zat. Echt heel erg küt xD Maar vooral dat ik geen camouflage stick op had, ohoh! En ik was met de auto naar school, omdat ik de dag ervoor ziek was en me moeder me opgehaald had. Dus mn fiets stond nog op school.
Ik heb Mascara van Maybelline, en oogpotlood van Essence, en Eyeliner als stift, omdat ik anders scheef ga.
Noraly_
Geplaatst: 24-01-09 20:31
ik maak altijd donkergrijze oogschaduw nattig met een nat kwastje en dat doe ik op mijn onderste ooglid en ik heb catrice mascara met zo'n wiebelborsteltje
Laatst bijgewerkt door Noraly_ op 24-01-09 20:32, in het totaal 1 keer bewerkt