Ik ben echt dom Ik heb in m'n agenda staan dat ik 22 maart wedstrijd heb in Arnhem, kijk ik net op startlijsten.nl, is er helemaal geen wedstrijd dan, terwijl ik wel coupons op gestuurd heb
Geen idee, misschien heb ik op de coupons wel 22 februari ingevuld, want dan is daar wél wedstrijd Ik moet volgende week zondag toch al in Arnhem rijden dus dan vraag ik het wel ff dan zit je op het gymnasium, en geef je je op voor een wedstrijd die niet bestaat
Jeeetje word gek hierzo. Zitten m'n ouders weer te zeiken dat ik gezellig moet gaan doen en uit m'n kamer moet komen, daag. Laat me gewoon. Maar als ik nu van huis ga gaan ze helemaal trippen.
Ik zat in de bus, beetje uit 't raam te kijken weetje wel. En toen was ik bijna waar ik moest zijn, en toen stonden we stil voor een stoplicht. En toen zei ik zo; 'Wtf!!' En toen dacht ik even dat ik 't verkeerd had gezien, want hij stond wel ver weg. Maarja, zo iemand herken ik natuurlijk uit duizenden. En toen reed hij zo langs en toen was 't 'm dus wel echt.