PrinceAmos schreef:Alleen het nadeel van witte welshjes is dat ze zo mega snel vies worden
Weet er alles van.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
PrinceAmos schreef:Alleen het nadeel van witte welshjes is dat ze zo mega snel vies worden
Lynn_x schreef:nou soory hoor..
heb je die foto marij?
__Anouk schreef:Leuk profiel Annemijn!Idd PSV!
![]()
Nyckle schreef:Whaaa, kom er net achter dat mijn lieve bejaarde poownie twee veulens heeft gehad!Nooit gedacht!
Vanny_ schreef:Nyckle schreef:Whaaa, kom er net achter dat mijn lieve bejaarde poownie twee veulens heeft gehad!Nooit gedacht!
Zozo die heb nog een wild leven gehad.De shetter toch?
Vanny_ schreef:Ik ga in september meedoen aan een crossclinic met Banditnja springen gaat heel goed nu, alleen iets meer op hoogte oefenen.
_Barbara_ schreef:Vato Gonzalez <333333
Vanny_ schreef:Volgens mij krijg ik Ban ook het water niet inof hij vindt het helemaal geweldig, je weet nooit met die pony... maar ik zie mezelf al vallen in het water als ie een noodstop maakt
. Maar vorige keer met wedstrijd op hetzelfde terrein was ik aan het uitstappen in de crossbak en liep die naar de waterbak toe, ik zeg: nou doe dat nog maar even niet...