Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
yorick schreef:tuurlijk wel
petertje toch
maar idd geen hele bekende voor aantal,volgens mij sta je ook niet eens op je eigen site,of toch wel
1 draffoto
Welshfanatic schreef:Ohhh... oke... moet zeggen datik eerst geen voorstelling bij je had
PeeWij schreef:Welshfanatic schreef:Ohhh... oke... moet zeggen datik eerst geen voorstelling bij je had
Nu wel dan? Even op mijn site gekeken!
PeeWij schreef:yorick schreef:tuurlijk wel
petertje toch
maar idd geen hele bekende voor aantal,volgens mij sta je ook niet eens op je eigen site,of toch wel
1 draffoto
Ach niet iedereen hoeft me te kennen, degene wie ik wil dat me kennen, weten heel goed wie ik ben!
Welshfanatic schreef:PeeWij schreef:
Nu wel dan? Even op mijn site gekeken!
Welke foto op je site ist dan?![]()
yorick schreef:PeeWij schreef:Ach niet iedereen hoeft me te kennen, degene wie ik wil dat me kennen, weten heel goed wie ik ben!
maar denk dat veel mensen hier op Bokt geen idee hebben tegen wie ze praten.
Welshfanatic schreef:
PeeWij schreef:Welshfanatic schreef:
jip That's me!
yorick schreef:Ik vind wel fijn as ik weet tegen wie ik praat,zou hetzelfde zijn as met schaduwaccount mee praten,vind ik zo belachelijk
PeeWij schreef:Een grote W familie hier! Nieuwe naam [HK] Welshpraat deel 2 van de familie W
yorick schreef:Ik vind wel fijn as ik weet tegen wie ik praat,zou hetzelfde zijn as met schaduwaccount mee praten,vind ik zo belachelijk
PeeWij schreef:yorick schreef:Ik vind wel fijn as ik weet tegen wie ik praat,zou hetzelfde zijn as met schaduwaccount mee praten,vind ik zo belachelijk
Bijvoorbeeld Shadowman, wilt zich ook niet bekend maken, daarom ook bijvoorbeeld het lijstje wat hier ingevuld moet worden. Vul je het niet in, wordt je echt genegeert!
Welshfanatic schreef:PeeWij schreef:Een grote W familie hier! Nieuwe naam [HK] Welshpraat deel 2 van de familie W
YeahWat een fantasie, iig al wat voor deel 3 dan
yorick schreef:Ik heb hem nooit ingevuld,maar ik zou he zo kunnen invullen onder een andere naam dus echte oplossing is dat ook niet,maar gelukkig weten de meeste mensen hier op bokt wel wie ik ben
Westernfreak schreef:Ik stem tegenTenzij....
Een W is gewoon een dubbel V, dus eigenlijk mag ik ook meedoen.
Ik weet BTW nog steeds niet wie shadowman is...super irritant!
Welshfanatic schreef:Daar stem ik op tegen
Een dubbel V spreek je niet uit als een W
Waar WF wij waren al de WF zussen toch?(heb veel familie hier
)
Westernfreak schreef:haha, ja...dus wat dat betreft kan ik prima meedoen in de W familie
yorick schreef:PeeWij schreef:Bijvoorbeeld Shadowman, wilt zich ook niet bekend maken, daarom ook bijvoorbeeld het lijstje wat hier ingevuld moet worden. Vul je het niet in, wordt je echt genegeert!
Ik heb hem nooit ingevuld,maar ik zou he zo kunnen invullen onder een andere naam dus echte oplossing is dat ook niet,maar gelukkig weten de meeste mensen hier op bokt wel wie ik ben