Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anke schreef:klopt ook, maar als ik eentje kan kopen voor 350,- en verkopen voor 700,- is dat echt geen probleem!
Alane schreef:Anke schreef:klopt ook, maar als ik eentje kan kopen voor 350,- en verkopen voor 700,- is dat echt geen probleem!
Daarin ben je dan niet de enige..
Snel geld verdienen wil iedereen wel
Je moet je alleen afvragen hoe dom mensen zijn om een pony die gemakkelijk 700 euro opbrengt voor de helft minder aan te bieden en hoe dom kopers zijn om een pony te laten staan die meer waard is dan het gevraagde bod. Maar ehm hoelang staat jouw A-welsh nu te koop?
Dat soort handel vind je meer op markten
maar dit is geheel off-topic en ook niet de bedoeling van diot topic, iedereen mag zijn/haar waarde aan een welsh pony toekennen, kun je er niet tegen dan beter niet mee doen.
Alane schreef:Anke, ik heb je ook al in mijn laatste PB gezegd dat deze discussie voor mij gesloten is, en heb ook je laatste pb ongeopend verwijderd. Ik hoop dat je nu on-topic wilt blijven.
Anke schreef:Alane schreef:Anke, ik heb je ook al in mijn laatste PB gezegd dat deze discussie voor mij gesloten is, en heb ook je laatste pb ongeopend verwijderd. Ik hoop dat je nu on-topic wilt blijven.
dat is zeer jammer, want ik heb me altijd stil gehouden over dat onderwerp, maar je mag nu best een keer de waarheid daarover horen, vandaar die PB....ipv alles steeds om te draaien.![]()
En waarom reageer je er hier dan nog op![]()
Taxeer maar lekker de welshjes als tijdverdrijf, zoals je dat noemt.
Anke schreef:dat is zeer jammer, want ik heb me altijd stil gehouden over dat onderwerp, maar je mag nu best een keer de waarheid daarover horen, vandaar die PB....ipv alles steeds om te draaien.![]()
En waarom reageer je er hier dan nog op![]()