Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, maar ik moet echt weg.
Haha.

shannen6 schreef:Wat een k*t weer!!
.
Vanny_ schreef:shannen6 schreef:Wat een k*t weer!!
Zo idd... moet straks naar de pony maar ik ga dus echt wel met de bus![]()
Denk dat ik hem weer laat vrijspringen, maar vorige x was ik helemaal dood na 1 hindernisje opgebouwd te hebben omdat die balken & staanders van stal zo zwaar zijn en ik was alleen.
Maarja ik moet toch wat doen, ik ga niet rijden want denk dat de bak heel nat is.

) 
Rosje_M2 schreef:(Nou ja, moet ik nodig zeggen, ik heb de pony bij huis staan)
Rosje_M2 schreef:Heej
Jij boft er maar weer mee Silfanoo!
(Nou ja, moet ik nodig zeggen, ik heb de pony bij huis staan)

Rosje_M2 schreef:Heej
Jij boft er maar weer mee Silfanoo!
(Nou ja, moet ik nodig zeggen, ik heb de pony bij huis staan)

met mooi weer is het wel te doen maar als het waait word 'k helemaal gek
. Maar dan ga ik met de bus & word ook vaak gebracht. Vanny_ schreef:Rosje_M2 schreef:(Nou ja, moet ik nodig zeggen, ik heb de pony bij huis staan)
Ja jij hebt het helemaaaal mooi

Rosje_M2 schreef:Vanny_ schreef:Ja jij hebt het helemaaaal mooi
Sja, ik ben wel echt enorm verwend![]()
We hebben thuis een binnnen- en buitenbak, stapmolen, solarium, 10 stallen en heel veel land.
Nyckle schreef:Ik heb de pony's ook aan huis staan...
Rosje_M2 schreef:Sja, ik ben wel echt enorm verwend![]()
We hebben thuis een binnnen- en buitenbak, stapmolen, solarium, 10 stallen en heel veel land.

Vanny_ schreef:Rosje_M2 schreef:Sja, ik ben wel echt enorm verwend![]()
Omg ben echt jaloers! Lijkt me geweldig
Waar woon je trouwens? Bij de Bit zat zo'n makelaarsfoldertje en toen zag ik daar ook 2 hele mooie huizen met wei, boxen, poetsplaats, binnen- & buitenbak, wasplaats enzo, dat was in Friesland.
*ooh ik zie het al Doetinchem
Citaat:Sja, ik ben wel echt enorm verwend![]()
Citaat:Da's wel lekker!
want sommige hebben wel hun pony aan huis, maar dan hebben ze geen binnenbak waardoor ze vaak niet kunnen rijden!
Rosje_M2 schreef:Nyckle schreef:Ik heb de pony's ook aan huis staan...
Fijn hea?![]()