pfff... ik ben nu al 2uur wakker en heb helemaal niks te doen ik dek dat ik mijn haar ga doen en dan naar zatoskaedit 2 uur en 1 minuut
Horeca! AC restaurant aan de snelweg! Scheelt het is een zelfservice restaurant! Dus hoef niet te bedienen (heb daar zo'n hekel aan )Dacht dat de taxi er was, maar het was me vader die aanbelde, kwam net terug van boodschappen doen
Ja lijkt me wel leuk! Alleen ja horeca is niet mijn ding!Maar er moet toch geld in het laatje komen!En maybe bevalt dit me heel goed!
ik zit al weer een tijdje mee te lezen zonder te reageren maar het is nu opeens zo stiliedreen weg ofzo?
Lynn_x schreef:http://www.chatavatars.nl/view.php?genre=11heb je heel veel achtergronden bedankt!!! morgen heb je er wel 1
Goedemorgen! Ben al vanaf kwart voor 10 wakker, tjah me wekker Heb tot 2 minute geleden al me posters er afgehaald Nouja iet sminder als de helft hangt er nog Ik heb nog poster van Welsh Cob Iemand gratis hebben?
WiskyBokjes schreef:ik kwartiertje eerder Maar ben even eten en dan paar klusjes in huis doen en dan naar de wei Oke, doeg en veel plezier!