Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
yorick schreef:PeeWij schreef:In ieder geval hoger als Yorick, maar dat ligt niet aan hem maar aan jezelf!
dusssssss.
yorick schreef:Kinderachtig zeg.....
thinkaboutit schreef:PeeWij schreef:Geloof Charlotte en Yorick maar, dan zit je goed!
je zegt nieteens dat ik mooi kan zingen........
stalshamrock schreef:yorick schreef:Kinderachtig zeg.....
valt me van je tegen hoor!!!!
yorick schreef:Kinderachtig zeg.....
thinkaboutit schreef:en ik deed nog wel zo mn best
PeeWij schreef:Was ook heel lief maar helaas kon het niet horen!
moet je het nog maar een keer live zingen voor me
stalshamrock schreef:ik weet nu al wat er gaat gebeuren, iedereen houd zijn mond dicht en als ze dan buiten zijn dan hebben ze het grootste woord. is 9 van de 10 keer zo.![]()
jippie peter goumans!!
PeeWij schreef:stalshamrock schreef:ik weet nu al wat er gaat gebeuren, iedereen houd zijn mond dicht en als ze dan buiten zijn dan hebben ze het grootste woord. is 9 van de 10 keer zo.![]()
jippie peter goumans!!
Ja Peter Goumans leuk! Ben benieuwd, maar zoals je zegt zal de avond wel verlopen!
PeeWij schreef:Morgen boeken brengen? ik wilde vanavond H bellen of het uitkomt! Dus inprincipe ja! Jij ook op stal?
grietje9 schreef:Hallo allemaal,
Ik ben er ook weer een keertje!
grietje9 schreef:Hallo allemaal,
Ik ben er ook weer een keertje!
stalshamrock schreef:PeeWij schreef:Morgen boeken brengen? ik wilde vanavond H bellen of het uitkomt! Dus inprincipe ja! Jij ook op stal?
h is nog in wales he!! weet niet hoelaat hij thuis is. (zou vanavond thuis komen)(anders ff mobiel ofzo)
ik ben er elke avond he!!