@ Peter: ik ga maar niet zeggen wat we gegeten hebben...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
youngster schreef:WF super dat je merrie goed gaat! Vraagje; welke Don bedoelde je gisteravond? Ik heb zo'n vaag vermoeden dat Sjoert en ik die ook kennen namelijk
PeeWij schreef:Goede middag voor allemaal die weer aanwezig zijn!
Ik ga lekker wel! jij zeker niet Youngster!
Westernfreak schreef:youngster schreef:WF super dat je merrie goed gaat! Vraagje; welke Don bedoelde je gisteravond? Ik heb zo'n vaag vermoeden dat Sjoert en ik die ook kennen namelijk
Don vd Winkel.
Kan best dat jullie hem kennen hoor
Yorrie schreef:Pauze weer voorbij, dus ben er ook weer: een goedemiddag allen!
@ Peter: ik ga maar niet zeggen wat we gegeten hebben...
youngster schreef:PeeWij schreef:Goede middag voor allemaal die weer aanwezig zijn!
Ik ga lekker wel! jij zeker niet Youngster!
Nee ik ga niet, ik heb geen geld
Als ik over een paar jaar wel geld heb koop ik daar een Mountain merrie
thinkaboutit schreef:
PeeWij schreef:I know, I knowDaar ben ik blij om. Eindelijk een goede NWR pony bij je op stal
youngster schreef:PeeWij schreef:I know, I knowDaar ben ik blij om. Eindelijk een goede ??? WAT VOOR NL VERZINSEL pony bij je op stal
PeeWij schreef:Geachte MOD dus Sjoert, wilt u de gebruikers erop aan spreken als je de Quote knop gebruikt, je de uitspraken waarop je Quote niet mag aanpassen.
Alvast bedankt.
youngster schreef:Zo daar had ik even zin in
Lukt het Sjoert?
Jullie gaan btw allemaal op mijn mooie veulie stemmen he
Westernfreak schreef:En ik ben boos...ze zijn hierachter aan het jagen (groot nadeel van DL), pony's overstuur, gelukkig staat mijn paard nog binnen, want die loopt (vorig jaar wel) in blinde paniek door het draad en draad van de buren (prikkeldraad).
Pony's in de stress, hengst in het verkeerde weiland (over omheining gesprongen, gelukkig geen wonden te zien). Bah
PeeWij schreef:Zet maar een link neer en we zullen er eens over nadenken!
Je hebt mijn stem, als het een Mountain is!
youngster schreef:PeeWij schreef:Zet maar een link neer en we zullen er eens over nadenken!
Je hebt mijn stem, als het een Mountain is!
Nee het is een kwpner.. Maar wel een hele zielige
En ook een heeeeeeeeele mooie!
PeeWij schreef:Ons eenogig vriendje?Mijn stem heb je
thinkaboutit schreef:[
okay, ik heb m door....
youngster schreef:PeeWij schreef:Ons eenogig vriendje?Mijn stem heb je