Goedenmorgen.. Ik weet vandag niks toen het is zo.. ouders zijn karten komen vandaag ook niet thuis dus ik moet thuis op de honden passen vriend is werken tot 11 uur savonds (kan nog uitlopen). Maar ik verveel me te pletter! iemand tips..
haha, Noelle echt geweldig dat pinguinpak wij gaan in Junglee. heb er echt zin in
Rebecca: echt een leuk kaartje stond in de cosmogirl toch?
Wij hebben altijd een rozenactie ja, oja je kunt ook van die grote hartjeslolly's kopen.
Jessica: uuuuh lekker uitslapen. uhm kamper opruimen hmm ik weet eigenlijkniks voor je. ik moet juist zooooveel doen
Zooo, ik gister mijn feestje gehad was super gezellig eerst gegourmet en daarna zijn we even naar buiten geweest (was een heel avontuuur.. echt erg.. haha) daarna gingen we chocoladefonduen en toen Gossipgirl kijken en veeeeul foto's maken (300 foto's ) oja we hadden ook nog een toren van Goldenpower gemaakt we waren met zijn 10e en we hebben alle 24 blikjes op hoge toren dus haha, ik stond daarna echt stijf van de energie drank man maarja, ik kon wel goed slapen wat me verbaasde Vandaag, moet ik suuuuper veel leren voor die pww.. en mag gelukkig wel naar Arwinnetje toe
Aaaah. Ik heb het alweer gehad met die stomme foldertjes. Dat mens had gezegd dat ik 7 euro ofzo zou krijgen. Nou dikke neus. Standaardbedrag is 3,69 en dan nog iets van 50 ct gewichtstoeslag. Das geen 7 euro hoor..
shannen6
Geplaatst: 24-01-09 12:03
xManon_ schreef:
Aaaah. Ik heb het alweer gehad met die stomme foldertjes. Dat mens had gezegd dat ik 7 euro ofzo zou krijgen. Nou dikke neus. Standaardbedrag is 3,69 en dan nog iets van 50 ct gewichtstoeslag. Das geen 7 euro hoor..
Dat is nogal een verschil Ben je lekker mee dan xD
Net als gisteren had taxi gebeld zij zegt kost zoon 20 euro ongeveer. Teller stond op 23,- euro zij zegt doe maar 20 dat hadden we afgesproken! Dat vind ik echt klasse zo hoort het!
Ja nouja je hebt drie weken opzegtermijn, dus we zien het wel.. Als ik er langer dan een uur mee bezig ben, is het het niet waard en zeg ik het op. En dit zijn nog best dikke pakketjes ook.. Maar ik zag net dat Netwerk VSP van TNT is. Mn broer heeft in de zomer voor postbode gespeeld bij TNT en die kunnen echt geen kont regelen. Tis daar ZO chaotisch.
Nou kijk We hadden op annemarie d'r telefoon op Anoniem gesms't, dachten we dus. Dit; "Ik vind je leuk. (aa) x" En toen had ie terug gebelt, nam Annemarie op met ; Hoi met Annemarie Dusja. Fack it.. Toen dacht ie dat Annemarie 'm leuk vond.. Zijn we naar meisje uit Ollie ze klas gegaan en die heeft dus tegen 'm gezegd dat t iemand anders was (aa). (&zegt annemarie ook nog tegen dat kind; Mag ik het zeggen dat jij het was Rebecca?) Ja eh, Lekker slim. Maar oké. En toen dacht ie dus dat ik of Frederiek of Marlien 't was wss. Maar toen zei Caspar tegen ons dat hìj tegen Olmo had gezegd dat Ik en Annemarie t gestuurd hadden voor een vriendin dus wij zo van; Faccck! Dan denkt ie dat Frederiek of Marlien 'm leuk vind.. Maar Caspar had dus gezegd dat t van mij afkwam En toen hadden we bijna schoolfeest en toen fietste frederiek dus langs olmo en toen zei ze zo; Hoi en toen zei Olmo zo van; Jaa vind Rebecca mij leuk want dat zij Caspar enzo.. En toen zei Frederiek; Jaa en ga je met d'r dansen op schoolfeest enzo.. en toen zei dei zo van; jaa denk 't wel ja