Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
yorick schreef:Maar toen was ik er ook weer heel ff.hahaha
thinkaboutit schreef:ik heb geen idee, ik weet niet wie je bent of hoe je eruit ziet, dus dat wordt moeilijk schatten........
PeeWij schreef:madrieka schreef:Jawel ik mankeer ook iets aan mijn handen![]()
maar zowiezo is het lastig om je boodschappen van de kassa in te laden als je op de scoot zit
Gewoon even afstappen en alles inladen, dan staan ze pas raar te kijken
stalshamrock schreef:peter ik denk 31??!!!
PeeWij schreef:stalshamrock schreef:peter ik denk 31??!!!
Jij mag niet meer raden!
PeeWij schreef:stalshamrock schreef:peter ik denk 31??!!!
Jij mag niet meer raden!
thinkaboutit schreef:........... of de stoutste, ja dat kan ook. maar volgens senior was je erg vriendelijk en aardig, dus dan neemik dat maar van hem aan en krijg je het voordeel van de twijfel haha
thinkaboutit schreef:ik gok, zonder dat ik ook maar iets weet 35
madrieka schreef:yorick schreef:Maar toen was ik er ook weer heel ff.hahaha
Tja enne yorrick was heel lief voor mij vandaag
![]()
madrieka schreef:PeeWij schreef:Gewoon even afstappen en alles inladen, dan staan ze pas raar te kijken
Heb ik een keer gedaan toen ik in een rolstoel zat ik stond ergens in een deuropening en toen zei iemand..ga eens aan de kant met dat debiele ding...toen ben ik opgestaan en heb gezegd...ga erzelf anders even inzitten..had je die gast moeten zien...
Dit was wel in de periode toen ik nog maar net ziek was ik was toen 15 toen had ik nog iets meer lef
PeeWij schreef:thinkaboutit schreef:........... of de stoutste, ja dat kan ook. maar volgens senior was je erg vriendelijk en aardig, dus dan neemik dat maar van hem aan en krijg je het voordeel van de twijfel haha
Ja doe Senior maar de groeten van me.![]()
Een man met verstand, neem dat maar van mij aan!
thinkaboutit schreef:PeeWij schreef:
Ja doe Senior maar de groeten van me.![]()
Een man met verstand, neem dat maar van mij aan!
ik zal hem morgen de groetjes doen.
en absoluut een man met verstand. ken hem al jaren!!
joepie, we zijn het weer ns met elkaar eens!!
PeeWij schreef:madrieka schreef:Heb ik een keer gedaan toen ik in een rolstoel zat ik stond ergens in een deuropening en toen zei iemand..ga eens aan de kant met dat debiele ding...toen ben ik opgestaan en heb gezegd...ga erzelf anders even inzitten..had je die gast moeten zien...
Dit was wel in de periode toen ik nog maar net ziek was ik was toen 15 toen had ik nog iets meer lef
Wordt tijd dat je de lef weer terug krijgt. Je bent toch niet minder omdat je MS hebt!
Citaat:Ik ben gewoonweg heel erg lief![]()
![]()
regientje schreef:ja yorick? ben je gewoon erg lief?? haha wist ik nog niet
PeeWij schreef:Yvonne verkloot een quote. Les nodig
yorick schreef:regientje schreef:ja yorick? ben je gewoon erg lief?? haha wist ik nog niet
Heel erg zelfs,ahum..hahaha