absque_dubio schreef:Cemlys schreef:Je kan ze ook bij het nwpcs laten zien maar dan moet je ze daar ook laten registreren![]()
![]()
Wel al als veulen en jaarling?
Geld kosten doet t toch wel.wie weet dan t veulen wel en hou ik de jaarling nog thuis. Bedankt voor de info!
Ik deel dezelfde mening over KW en Bolero. Gelukkig is het maar een mening en zijn er veel meningen mogelijk. Dat maakt fokken zo leuk.
Als je toch naar het nwpcs wilt dan maakt het niet uit. Je kunt gewoon deelnemen bij het wpcv die zijn niet zo moeilijk alleen betaal je dan waarschijnlijk iets meer.
Ik ben zelf niet eens lid bij wpcv.
Die constructie moeten ze ook een beetje los gaan laten denk ik. Ik hoorde in de wandelgangen ook alweer eea klagen over de registratie van veulens. Op bepaalde manier heeft dat betrekking op het buitenland verkopen. Het fijne weet ik er helaas niet van, ving wat vlagen op uit een discussie.
Nicole, je veulen is prachtig! Echt eentje die zijn naam eer aan gaat doen.
Ik vind beide hengsten KW en NDB eigenlijk helemaal niet zo interessant. Zit dan wel niet in de NWR maar wat ik ervan gezien heb vind ik ze op vaderdier gebied nog wel discutabel. Zijn fijne sport pony's maar geen hengsten die hun stempel gaan zetten.