Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
madrieka schreef:Ik ben er weer het is helemaal goed gegaan
Geen echte rare gezichten,althans ik heb er niet op geled en de cassiere ging alles netjes voor me in een tasje doen
En ik heb ook niks of iemand omver gereden
madrieka schreef:Ik ben er weer het is helemaal goed gegaan
Geen echte rare gezichten,althans ik heb er niet op geled en de cassiere ging alles netjes voor me in een tasje doen
regientje schreef:madrieka schreef:Ik ben er weer het is helemaal goed gegaan
nou kijk aan! dat ook weer gehad! en je moet er niet teveel op gaan letten hoor of mensen ook kijken, laat ze lekker!
maar het blijft toch eng ,ik wilde ook zo snel mogelijk weer buiten zijn,resultaat ...de helft vergeten...
regientje schreef:begrijpt wat je bedoelt madrieka
enne peter wat ben je weer aardig
PeeWij schreef:regientje schreef:begrijpt wat je bedoelt madrieka
Ik ben de liefste man die op dit moment online is
thinkaboutit schreef:regientje, wanneer moet je die toets opnieuw maken?
PeeWij schreef:In een tasje doen, je zit in een scoot maar mankeert toch niets aan je handjes!
madrieka schreef:PeeWij schreef:In een tasje doen, je zit in een scoot maar mankeert toch niets aan je handjes!
Jawel ik mankeer ook iets aan mijn handen![]()
maar zowiezo is het lastig om je boodschappen van de kassa in te laden als je op de scoot zit
PeeWij schreef:Zie je hier dan nog meer mannen op dit moment? Ik namelijk niet!
PeeWij schreef:Zie je hier dan nog meer mannen op dit moment? Ik namelijk niet!
PeeWij schreef:regientje schreef:begrijpt wat je bedoelt madrieka
Ik ben de liefste man die op dit moment online is
thinkaboutit schreef:PeeWij schreef:Zie je hier dan nog meer mannen op dit moment? Ik namelijk niet!
nee ik ook niet, niet in dit topic tenminste, maar maakt jou dat meteen de liefste??
nou, vooruit, omdat je vandaag jarig bent.
gefeliciteerd nog trouwens. hoe jong ben je geworden?