Ik twijfel over wel of niet deelnemen aan de keuring momenteel is ze nogal wat overbouwd.....

Oh ja en is influenza enting ook noodzakelijk voor de keuring?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fotografie91 schreef:heb hier al tijdje niet meer gereageerd![]()
iedereen gefeliciteerd met de veulentjes
ik heb sinds vannacht ook mijn eerste welsh veulentje
het is een hengstje vader is Bungie een cremello hengst en moeder is mijn ster merrie Dilly v. duffelts max
moeder is een vos roan ik hoop dat die palomino blijft krijg van meerdere de reactie dat die schimmel word maar ik weet het niet haha
AniekR schreef:Welkom Ruby, en leuke pony's inderdaad. Mijn Now Or Never is nu dus ook drachtig van Bolero. Erg benieuwd.
En leuk om te zien dat er toch nog wat jonge mensen met NWR's bezig zijn nu. Haalt de gemiddelde leeftijd van 70+ toch wat naar beneden
elfje72, die van mij is ook alleen als 2-jarige op de keuring geweest en toen was ze niet rad door een ongelukje op de trailer. En ook vorig jaar terug gekomen na een tijdje in de sport.
absque_dubio schreef:Ik ben fan van je zwarte, wat een plaatje. Tevreden met je KW veulen? Vind ze tot nu toe allemaal maar zo zo, maar dat kan uiteraard ook aan de combi liggen.
Ik vind Ravi ook een gave buffel!
Pauline ga je je merrie nog dekken? Of t rijden oppakken?
Wij gaan naar de keuring in Heteren met 3 nwr's (3 jarige, en de moeder ervan met veulen), en met 1 Atje. M'n jaarling en veulen Atjes kunnen daar niet heen dus moeten even kijken of we daarmee aan een keuring van het wpcvs meedoen; welke er zijn en welke ons uitkomt. Twijfel of mijn jaarling daar genoeg kwaliteit voor heeft, vind dat zo lastig. Ik vind d'r fantastisch en ze knapt nu echt heel mooi op.
Caesar schreef:Bij de WPCV komt er niets op het papier te staan, dus dat zou je eventueel wel kunnen proberen. Ik twijfel ook wat af.
Heb de formulieren klaar liggen voor zowel merrie als veulen. Maar vorig jaar zo afgestraft dat ik er eigenlijk weinig zin in heb... Maar goed, je moet ook je verlies kunnen nemen en de gok durven te nemen.
Anouk, waarom ga je niet naar een andere NWPCS keuring eigenlijk? Heerjansdam is verder weg dan Hellendoorn of niet?
Cemlys schreef:Je kan ze ook bij het nwpcs laten zien maar dan moet je ze daar ook laten registreren![]()
![]()
absque_dubio schreef:Cemlys schreef:Je kan ze ook bij het nwpcs laten zien maar dan moet je ze daar ook laten registreren![]()
![]()
Wel al als veulen en jaarling?
Geld kosten doet t toch wel.wie weet dan t veulen wel en hou ik de jaarling nog thuis. Bedankt voor de info!
Ik deel dezelfde mening over KW en Bolero. Gelukkig is het maar een mening en zijn er veel meningen mogelijk. Dat maakt fokken zo leuk.
Spritz schreef:Wbt de KW veulens, wij zijn met de eerste zeker wel tevreden. Verzorgster heeft een topic gemaakt, staat nu bij uitgelicht (met de palomino merrie). 2e KW veulen moet nog komen, is eind deze week uitgerekend dacht ik.
[ Afbeelding ]
@ Spaikey: er staat in het vraagprogramma dat een geldige influenza-enting dringend wordt aangeraden, ik las overigens niet dat het ook verplicht is. Wijzelf zorgen er altijd wel voor dat ze een geldige enting hebben voordat ze naar een keuring gaan.
absque_dubio schreef:Pauline ga je je merrie nog dekken? Of t rijden oppakken?