madrieka schreef:Nou dan ben ik even weg dus ,tot laterssss ,ik zal straks wel even vertellen of ik niet de hele winkel overhoop heb gereden...
doei doei,en wees voorzichtig he
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
madrieka schreef:Nou dan ben ik even weg dus ,tot laterssss ,ik zal straks wel even vertellen of ik niet de hele winkel overhoop heb gereden...
yorick schreef:madrieka schreef:Nou dan ben ik even weg dus ,tot laterssss ,ik zal straks wel even vertellen of ik niet de hele winkel overhoop heb gereden...
doei doei,en wees voorzichtig he
regientje schreef:zo was er ook weer! eventje heerlijk buikje rond gegeten!
yorick schreef:regientje schreef:zo was er ook weer! eventje heerlijk buikje rond gegeten!
Nu dik buikje???
toptoys schreef:Hallo allemaal![]()
Peter, gefeliciteerd.
yorick schreef:Regientje met een dikke buik,dat geloof ik niet.
toptoys schreef:Hallo allemaal![]()
Peter, gefeliciteerd.
toptoys schreef:Ik ga voeren en weer aan het werk, doeg
regientje schreef:yorick schreef:Regientje met een dikke buik,dat geloof ik niet.
hoe weet jij dat nou horky??
yorick schreef:Maar ik ga ook weer aan het werk zo. nog maar dik 7 uur.hihi
regientje schreef:ohja is dat zo?? zelfs van mij?? vreemd... wij kennen elkaar geen eens echt horky
regientje schreef:yorick schreef:Maar ik ga ook weer aan het werk zo. nog maar dik 7 uur.hihi
ja werkze....! en die 7 uur vliegen vast voorbij, btje decoratie spelen, op bokt, smsen.. genoeg te doen haha!
yorick schreef:Maar nu ben ik weg hoor,tot later mensjes,ook de groetjes van Arjan.
dus dan zal ik jou ook niet nog eens teveel lastig gaan vallen
regientje schreef:haha maar toen was jij toch zeker al wel wakker??