Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

_Barbara_ schreef:haha ja tuurlijk ! hij zat de heeltijd van: Je gaat me wel kusje geven hé
Ikke helemaal jaajaa
Vertelvertel over die leuke jongen
Zal wel niemand hier zijn
Ik hoef lekker niet naar school, ik heb nog steeds erg veel last van mij rug en benen.
Wil je misschien helpen met nieuwe topic maken, even wat quotes zoeken als je wilt?

Cynn_x schreef:Soms begin ik te twijfelen of dit wel een WP topic is, of een penny topic

.
. Alleen deze week nog school & daarna eerst op vakantie naar Zeeland 4 dagen met een vriendin die neemt d'r eigen paard en pony mee
. We blijven dan in het huis van haar tante & oom die 2 paarden aan stal hebben met bak en alles. En ze staan aan het strand met bos vlakbij dus veel rijden. Die oom en tante gaan met vakantie dus dan past het gezin van m'n vriendin op het huis en de paarden. Zondag moet m'n vriendin ook daar vlakbij starten dus das gelijk handig. Hoef me niet te vervelend iig
. 

_Laura schreef:Cynn_x schreef:Soms begin ik te twijfelen of dit wel een WP topic is, of een penny topic