Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Rosje_M2 schreef:Miss moet ik het formuliertje nog maar ´s invullen
Fieke_ schreef:Rosje_M2 schreef:Miss moet ik het formuliertje nog maar ´s invullen
Ik ken jou nog hoor. ik weet je vorige boktnaam niet meer, maar ik weet wel dat je Laurie heet, en 14 jaar bent en Maddog (weet niet of ik het goed typ) je (verzorg?) pony is! ?
*let op, nu heb ik het helemaal fout
Fieke_ schreef:Whaha ik ging zo aan Femke (ponyta) vragen waarom ze niet meer meepraatte, zegt ze zo: 'volgensmij ben ik daar niet helemaal mee gewenst hoor'
he fock ik heb van dat spul voor op mn wratten, dat stukjes huid steeds weghaald (dus ook de wratten). en het doet super pijn. het ziet er super vies uit want een zo wrat valt er half af. IEHL !
WiskyBokjes schreef:ik heb vroeger ooit gezien dat een wrat vast zat aan een soort zwart draadje
ieh fieke toch
Rosje_M2 schreef:Fieke_ schreef:Whaha ik ging zo aan Femke (ponyta) vragen waarom ze niet meer meepraatte, zegt ze zo: 'volgensmij ben ik daar niet helemaal mee gewenst hoor'
he fock ik heb van dat spul voor op mn wratten, dat stukjes huid steeds weghaald (dus ook de wratten). en het doet super pijn. het ziet er super vies uit want een zo wrat valt er half af. IEHL !
Ie! Bah!![]()
Haha, ik heb laatst ruzie met haar gehad
WiskyBokjes schreef:haha
ja wratten verspreiden zich snel als de linkerkant vna je teen in aanraking komt met de teen ernaast komen daar ook wratten op en dan raakt die teen weer die ander waar die wrat al op zat en dan komt daar weer een wrat enz.
WiskyBokjes schreef:hoe bejaard word je dan?![]()
ik plaats alweeer eerste bericht op een neiuwe pagina
2121 berichten