Ik ben er ook nog! Moet alleen nog een deel van mijn scheikunde tentamen leren, moet nog een leesverslag maken voor duits over aan artikel van 2 a4tjes, moet nog beginnen met M&O leren en mn filmverslag voor duits is ook nog niet af. En ondanks alles zit ik toch hier te lüllen. Ga mezelf niet bannen ook.
Carolienn_
Geplaatst: 22-01-09 22:48
hahaha oke, maaaar nou ga ik ook slapen anders ben ik morgen doodop alweer. Morgen ben ik er even of niet, want vier mijn verjaardag met vriendinnen haha Truste allemaal
En nu ben ik pas weer wakker. Moet om half 11 op school zijn en dan om kwart voor 11 begint mn tentamen. 75 minuten scheikunde, aaah. En dan driekwartier niks en dan M&O proefwerk. (En daar moet ik dus nog eventjes voor leren xD ) En daarna meteen scheikunde project van 2 uur ofzo. Het duurt tot 16.15! En een vriendin van me had het gisteren en die zei dat het wel een halfuur uit zou lopen. Dus ik mag mn fietslampje wel meenemen.. En mn hond is niet lekker dus ik vind het eigenlijk niet zo prettig om de hele dag weg te zijn.
Vanny_
Geplaatst: 23-01-09 11:52
Gefeliciteeerd Anne!
Manon 75 min. scheikunde helllll. Gatver en dan nog M&O en dan nog een project scheikunde, lekker daggie .
Ik zit in de mediatheek... gister bij bio hadden we afgesproken dat we het 8e uur bio zouden verplaatsen naar het 3e zodat we het 6e uit zijn, het was nog niet zeker maar we moesten 's avonds ofzo op internet kijken of het doorging. Maar het was iig heel vaag en onduidelijk... dus ik gisteravond paar keer gekeken maar er stond nog steeds dat bio het 8e was en niet verplaatst naar het 3e. Normaal begin ik en veel anderen vandaag pas het 5e. Was voor de zekerheid ervan uit gegaan dat we het 3e bio zouden hebben dus dan maar eerder naar school... je raad het al het wordt niet verplaatst dus mooi het 8e bio . 2 uur eerder naar school, moest nog haasten ook. Vind het raar want die man zei dat we ervan uit moesten gaan dat het verplaatst zou worden, hij vroeg nog aan iedereen of die op het 3e kon en ja wij konden allemaal...
Oh jongens ik ben gewoon oververmoeid. En alleen maar om dat alle leraren me achter de broek zitten; krijgt noraly het wel allemaal ingehaald enzo. Ik maak 7 opdrachten wiskunde op een dag heel veel nederlands ik maak scheikunde en ik ga hele dagen naar school en paardrijden en andere dingen nog ik krijg 's ochtends mijn ogen niet meer open.
Ik kan niet wachten tot volgend jaar; ik ga naar 4 havo
__Anouk
Geplaatst: 23-01-09 13:33
Hoi!
Ik kom ff snel lang, moet zo(12.55) weer naar school. Ik ga ff wat bijlezen.
__Anouk
Geplaatst: 23-01-09 13:44
Ik ga weer, ik heb niet alles bij kunnen lezen. Doei!
Mijn haar is heel stom.. Maar ik was het ook om de dag. Ofnee, vaak elke dag.. Anders word het heel vet. En dan moet je afbouwen ja, maar dan moet ik met kei vet haar op school lopen.. Neeuh, dankje..