Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vivana schreef:Ssuuz92 ; wat een mooi veulen,wat een mooi hoofdje.
Volgens mij wel een kast van een veulen of niet?!
Caesar schreef:Toevallig vandaag stal bezoek gehad. Prachtige pony's gezien maar weinig nieuwe gezichten helaas. Ik ben zeker nog in voor een stal bezoek, misschien dat we dat nog geregeld krijgen ergens?
Dit was overigens vanuit de Vkring
Fotografie91 schreef:heb hier al tijdje niet meer gereageerd![]()
iedereen gefeliciteerd met de veulentjes
ik heb sinds vannacht ook mijn eerste welsh veulentje
het is een hengstje vader is Bungie een cremello hengst en moeder is mijn ster merrie Dilly v. duffelts max
[ Afbeelding ]
moeder is een vos roan ik hoop dat die palomino blijft krijg van meerdere de reactie dat die schimmel word maar ik weet het niet haha
regtur schreef:Ik kon onmogelijk weg afgelopen zaterdag. Had ons wel opgegeven voor het stalbezoek en heb het voorzover ik me herinner slechts 1 x eerder gemist. Ik vind het erg jammer, want geniet hier nog het allermeest van. Informeel en je ontmoet mensen in zo'n ontspannen sfeer. We hopen we binnenkort een keer stal Heuvelrug te bezoeken, ook omdat zij 3 veulens van Top Notch verwachten.
Zaterdagochtend hadden wij ook ons 1e veulen. Een plaatje en een merrie. Willen we nog meer? Nee, we zijn er heel blij mee. Foto's zal ik wel een keer plaatsen, maar dat gaat om een of andere reden wat lastiger dan gewoonlijk. Op FB heb ik ze al wel staan, voor de echte nieuwsgierigen
Nicole schreef:Long time no see!
Hier gaat gelukkig alles goed! Famous groeit hard!! Ik moet vrijwel om de 4/5 dagen zijn halster weer bijstellen naar een maatje groteralweer 6 weekjes oud..
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Momenteel vol spanning aan het wachten of Mierela weer drachtig is voor volgend jaar, vrijdag de 18 dagen scan![]()
Het keurings seizoen staat weer voor de deur! Wie en wat gaat waar allemaal heen met hun dieren?![]()
--------------------------------
Anouk idd ik vind KW zelf ook niet de veulens geven dat ik verwacht, maar vind VIP wel hele knappe geven maar VIP zelf is niet de aller makkelijkste..
Tja jullie meisjes zijn dit plaatjessss! Die van Purioso is echt een verwaand meisje al![]()
Cemlys nogmaals hier ook gefeliciteerd met je nieuwe veulentjes!!
Monica veulentje van Romy is inderdaad echt goed gelukt! *heb de rekening al binnen van AT*
Fotografie91 Ook jij gefeliciteerd met je prachtige veulentje! Ook ik denk dat het zeker te weten een schimmeltje zal worden.
Redbags... Brr ik was er toch wel zo bang voor gelukkig was hier alles volgens het boekje gegaan.
Caesar schreef:Die van Purioso vind ik ook een prachtig veulen, plaatje!!
Famous heeft al echt een asociale hals! Wat een houding heeft hij al.
Jenny, ik mistte jullie inderdaad al, maar toen ik de veulenfotos zag begreep ik het! Het was voor mij mijn eerste georganiseerde stalbezoek en inderdaad erg leuk om te doen. Je hoort en ziet weer nieuwe mensen en andere inzichten. Al moet ik zeggen dat een 1-op-1 stalbezoek ook erg leuk is![]()
Ik geloof dat er nu iets van 40 personen waren, dus best een leuke opkomst.
Ik geloof dat er al mensen waren die interesse hadden in een te organiseren stalbezoek vanuit dit topic.
Is dit bijvoorbeeld alleen een A groep, B groep, NWR / WPBR of willen jullie dit door elkaar doen.
Zelf had ik o.a. nog op lijstje staan:
Vechtzicht
Oldenzijl
Heuvelrug (inmiddels geweest)
Peacockstud (inmiddels geweest)
Zomerdijk (2 jr terug geweest)
Maar het lijkt me ook leuk op bij Bijsterhof of Coelenhage te kijken.
In Wezep e.o. zitten er natuurlijk meerdere die we kunnen combineren, bijv. per dagdeel?
absque_dubio schreef:Beide veulens zijn idd voor de verkoop bedoelt, dus mocht iemand interesse hebben..kreeg voor t palomino'tje al via fb een berichtje met een geïnteresseerden. Echt snel.
![]()
Purioso veulen is echt een apparte. Heel veel uitstraling en goed lopen. Maar wat ik van de palomino zag in de stal, die begon gister ook een paar pasjes te draven waar je u tegen zegt.