hoi ik ben gister naar jan smit geweest zo leuk me nichtje van 5 mocht op het podiemu (weet nie hoe je het schijft) dus als je de dvd ziet en je ziet een meisje die amber heet is dat mijn nichtje
Jaa gaat super! Met ons allebei! Oo ik heb misschien zo een gave stageplek! Ik weet niet of jullie die kennen maar stal ysselvliedt zocht stagaires en een vriendin en ik moeten voor school 10 weken stage lopen, dus nu hebben we die stal gemailt om te vragen of daar heen mochten voor stage! Maar omdat het best ver is moeten we daar dus intern gaan. Dus eignelijk gewoon 10 weken daar wonen! Het lijkt me echt leeeuuukk
Hahaha nee Ik was een Cedric aan het tekenen, muahah. Even voor de duidelijkheid, ik heb dus net een tekentablet en dit is t eerste dat ik er mee doe. http://img84.imageshack.us/img84/6750/cedyj3.png
alleen was ik vandaag niet zo vrolijk, de 4e klassen zijn reis met school. Moreno (goeie vriend) is naar Kaprun, alleen bij het mountain biken is hij gevallen op zijn hoofd en is met trauma helikopter naar het ziekenhuis gebracht.. Hij ligt nu in coma.
Nee! Alle 2e klassers gaan op werkweek. En alle klassen zijn al geweest, behalve de gymnasium 2 klassen.. Dus wij gaan aankomende week.. Dus ja, wij hebben eiglijk 2 weken vakantie, maar uiteindelijk niets meer dan de rest van de klassen .