Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Celiien schreef:nog beetje knappe jongens in La France?![]()
LietJ_RobJ schreef:Taan!! is het wel gezellig daar ??
Silfanoo schreef:Taniaa waar zit je in Frankrijk? Vorig jaar ging ik op vakantie naar Zuid Frankrijk (St Tropez) Bij mij op de camping hadden ze ook een internet café. Echt vervelend die toetsenbord ja
Vanny_ schreef:Ik lees trouwens pas weer bij als ik thuis ben, dus niet denken dat het me allemaal niet boeit enzo hee, ik reageer wel weer als ik terug ben.Celiien schreef:nog beetje knappe jongens in La France?![]()
Hé, heb een vriend he.Maar kijken mag, en ja best wel...
LietJ_RobJ schreef:Taan!! is het wel gezellig daar ??
Jaaa!
Silfanoo schreef:Taniaa waar zit je in Frankrijk? Vorig jaar ging ik op vakantie naar Zuid Frankrijk (St Tropez) Bij mij op de camping hadden ze ook een internet café. Echt vervelend die toetsenbord ja
In Salon de Provence, vlakbij Marseille.
Fleur_Laura schreef:zit die danique toevallig bij ponyclub willem alexander?
Lynn_x schreef:Ik moet nog 1 dag naar schoool en danVAKANTIEEE
Yucome schreef:[/quote]Hoi allemaal,
Het rijden ging weer waardeloosVind het gewoon niet meer leuk
![]()
Ik kan der gewoon niet meer sturenZe loopt heel erg over de schouder weg en nog veel meer problemen
En het ergste is nog, dat ze niet goed op mijn hulpen reageer. Als ze over de schouder wegloopt en ik doe buitenbeen en buiten teugel dan doet ze niet anders dan harder gaan
Ik ben het echt zat...
Lynn_x schreef:Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj![]()
Ik baal GVD echt.
ik had voor econmie is een keer alles afgemaakt op school na schooltijd.. een uur voor nik op school gezeten..
En nu heb ik hem niet gestuurd, en moet het morgen af zijn.
Rebeccaa schreef:Lynn_x schreef:Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj![]()
Ik baal GVD echt.
ik had voor econmie is een keer alles afgemaakt op school na schooltijd.. een uur voor nik op school gezeten..
En nu heb ik hem niet gestuurd, en moet het morgen af zijn.
Ik snap hem niet helemaal?