Ik baalde echt toen ik bij de pony's aankwam. Ik zag G. (dochter van de eigenaresse) op Floris zitten in de bak. Mét sporen waarmee ze flink in zn buik prikte, en ze trok hem heel hard aan de teugel naar links. En S. (haar nichtje) zat op Nicky, ze kreeg hem niet weg uit een hoek. Ik kom zo aanlopen: 'over een half uur zouden we toch gaan beginnen met de les?' zegt ze: 'ja ik ging alvast even inrijden' ik heb meteen gezegd dat ze die sporen onmíddelijk uit moest doen, en gewoon op de hoefslag stappen. Phoe wat een zware les zeg. Ze wilde gewoon niet naar me luisteren. ik heb haar zonder zadel laten rijden en eens flink aan het werk gezet.. toen begon het een beetje door te dringen.
Ze vierde vandaag haar verjaardag, dus de hele familie wilde even op Floris zitten. Arme pony werd alle kanten op gerukt.. Ik kan er helaas moelijk iets van zeggen, want Floris is toch echt niet mijn pony. Gelukkig heb ik alijd Floris helemaal voor mijzelf.. alleen op zulke momenten niet..
Ik ben toch trouwns zóó boos. Casper staat 2 weken ergens anders, hij word afgespeend. Hij staat 3 huizen verderop, bij mensen die ze best goed kennen. Alleen mag ik er nu niet meer komen.. omdat ik niet normaal tegen haar praten ofzo. Ze vroeg een week geleden waar vincent was (ik was met floris bezig). ik zei zo: 'binnen volgensmij' . ze belt aan. er is niemand hoor, zegt ze. ik; 'dan weet ik het ook niet.. hij is dan vast weg ofzo' (hallo weet ik veel waar vincent (7 jaar, zoon van eigenaresse) uithangt, dat zijn mijn zaken niet). en nu heb ik niet normaal tegen haar gepraat, en mag ik Casper niet meer opzoeken. En misschien blijft hij wel bij hun en AARRGH godver rotmensen. ik ben zóóó kwaaad!
Laatst bijgewerkt door Fieke_ op 01-09-07 18:08, in het totaal 1 keer bewerkt