Wat voor telefoon is het dan? Huis of mobiel? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wat voor telefoon is het dan? Huis of mobiel? Welshfanatic schreef:OhwWat voor telefoon is het dan? Huis of mobiel?
is nog netjes ik heb altijd rekeningen van mnstens 40E maar ja tis ook gelijk mijn huistelefoon dus... vanda's schreef:Das nog redelijk hoog
madrieka schreef:Welshfanatic schreef:OhwWat voor telefoon is het dan? Huis of mobiel?
mobiel dat zei ze toch....is nog netjes ik heb altijd rekeningen van mnstens 40E maar ja tis ook gelijk mijn huistelefoon dus...

Af en toe naar mobiel, dus niet heel hoge rekening. arjand schreef:Goedemorgen allemaal hoest
Hier is bijna alles goed, Yorick probeert niuwe pinapparatuur aan te sluiten maar dat lukt nog niet goed, Wat een doe het zelver he![]()

regientje schreef:hej arjand, en moet je hork niet helpen??
arjand schreef:regientje schreef:hej arjand, en moet je hork niet helpen??
Nee hij wil t zelf doen
Eigenwijs
madrieka schreef:Ben even in bad...tot zo
regientje schreef:haha nou laat hem dan maar lekker knooien!
arjand schreef:madrieka schreef:Ben even in bad...tot zo
Welk bad??Die van enige pagina's geleden??
gewoon me eigen lekkere warme bubbelbadje... madrieka schreef:Nee hoorgewoon me eigen lekkere warme bubbelbadje...
Welshfanatic schreef:madrieka schreef:Nee hoorgewoon me eigen lekkere warme bubbelbadje...
Ikke volgende keer in jou bubbelbad
Welshfanatic schreef:madrieka schreef:Nee hoorgewoon me eigen lekkere warme bubbelbadje...
Ikke volgende keer in jou bubbelbad