Broertje blijft dus zitten. Staat 4x een 5 (Dus afgerond hé.) en moet nu naar een andere (VMBO) school. Daar mag je dus wel naar de 2e met 4 onvoldoende's en voor de rest alleen net aan 6'jes
.
Anyway, hij krijgt de laatste tijd echt tèveel kleren.. 
3x Chasin broek, 3x Chasin vest, 2x Chasin trui, 2x K-swiss schoenen, G-Starr vest..
Nou goed. En ik en me zus doen et met 50,- in een maand voor àlles. Nou, niks mis mee. Maar helemaal fair is het niet.. 
En nu loopt m'n ma helemaal dat Daniel altijd alles moet doen voor school en het hem niet lukt (AHUM? HELE JAAR HEEFT HIJ NIKS GEDAAN, zegt ie zelf ook!) En tijdens het leren voro pww ja, was tie vaak aan het 'leren'. Maar wanneer ik hem dan wou overhoren wist ie niks en was tie gewoon aan het computeren.
M'n pa wil hem dus op het Marnix houden. Maarja, me moeder vind dat weer niks want dat is "Sielugg"
En op mijn rapport is het altijd wel wat "Oh. Die 6 is niet zo goed hé"
En dan zeggen ze ook altijd tegen iedereen; Ja bij rebecca gaat eiglijk alles vanzelf!
En ze noemt me ook rustig Emo. Liep ik laatst langs om de deur op slot te draaien (gingen weg) zegt ze zo; he emo.
& àlles wat ik doe is fout, of het is tokkiegedrag volgens haar.
En ik heb hier zò geen zin meer in
. Ze klaagt ook dat ík te veel chips eet (Pardon? Maar 1/2x in de 2 weken!!) maar zelf eet ze elke dag van die Chinese mix.
En ik zal m'n geld er te snel door heen halen. Jaahaa. Zakgeld van Juli heb ik anders nog niks van uitgegeven.. 
En echt met alles wat ik zeg is wat fout. Of de R is te overdreven, of het is niet duidelijk, of te hard. Maar zij? Nee. Zij (en Daniel) zijn perfect
.
En ik ben zo f'cking gestressed en alles.. toen met school.. en hierdoor.. en de ruzie's.. En dan is het weer gezeik over dat ik zo boos kijk enzo.
Als zij gewoon is d'r ogen opent en ziet dat ik helemaal kapot ga
.