Phoeh, net 4 uur (als het al niet langer is) met me kamer bezig geweest! Me moeder was echt zo kwaad op me. Enkel omdat ik niet direct me kamer had opgeruimd in de begin van de vakantie..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
PollyAgain schreef:Hoi allemaal, ben ik weer!![]()
Phoeh, net 4 uur (als het al niet langer is) met me kamer bezig geweest! Me moeder was echt zo kwaad op me. Enkel omdat ik niet direct me kamer had opgeruimd in de begin van de vakantie..Nou, 3 a 4 dozen met troep is weg, alles is supernetjes nu. Alles gesopt en gedaan.. ben nu kapot!
lynn_2 schreef:PollyAgain schreef:Hoi allemaal, ben ik weer!![]()
Phoeh, net 4 uur (als het al niet langer is) met me kamer bezig geweest! Me moeder was echt zo kwaad op me. Enkel omdat ik niet direct me kamer had opgeruimd in de begin van de vakantie..Nou, 3 a 4 dozen met troep is weg, alles is supernetjes nu. Alles gesopt en gedaan.. ben nu kapot!
heb ik vannochtend gedaan! ik had 7 dozen troep, maarja ik ga verhuizen, dus moet zoveel mogelijk troep weg,
_Barbara_ schreef:Ben i kweer!
_Barbara_ schreef:Ben i kweer!
Amber_VZ schreef:Gewoon touwtje er aan en aan de deur vast maken
Lynn_x schreef:hahah, je moet m draaien! dat deed ik ook, gewoon zo lang mogelijk doordraien!
Lynn_x schreef:watta?