Goed bezig

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Yucome schreef:LynnCelien
Haha, ik heb een pw gemist en daar begon hij moeilijk over te doen en toen was ik volgens hem te brutaal en toen liep ik de klas uit en toen kreeg ik mijn zin
Celiien schreef:btw; rijden hem nu met thiedeman, hij gooit steeds erger zn hoofd omhoog of naar voren.. en drukt zn rug weg
nu godzijdank niet meerde oude eigenaar had het al gezegd dat tie het deed, maar zij was antihulpteugel
Vanny_ schreef:Celiien schreef:btw; rijden hem nu met thiedeman, hij gooit steeds erger zn hoofd omhoog of naar voren.. en drukt zn rug weg
nu godzijdank niet meerde oude eigenaar had het al gezegd dat tie het deed, maar zij was antihulpteugel
Als ie z'n rug erdoor beter gaat gebruiken, niks mis mee toch.
Haha emmievandaag weer wiskunde van onze mentor, altijd feest.. heel de klas gaat helemaal stuk om die man
. Hij is namelijk Indisch ofzo en praat een beetje.. apart zeg maar
(waardoor sommigen hem telkens gaan nadoen -> iedereen ligt weer dubbel) en hij kan totaal geen orde houden. En hij zegt weet ik hoevaak in een les: ik zeg maar wat ( "ik segh ma what" ) (
) & in de zin van.. blabla of "pa en moe" ipv je ouders...
En het is zo grappig als die soort van "boos" wordt.
Lynn_x schreef:Whahah zon type, maar dan vrouw, hebik voor engels, ik ging de heletijd keiharde boeren laten door de klasze wist niet dat ik het was, ze vond het zo vies, dat ze huilend uit de klas liep, na een jongetje, (zon altijd braaf typ) de schuld te hebben gegeven.
Rebeccaa schreef:Lyn!
Lynn_x schreef:Rebeccaa schreef:Lyn!
Hoe gaat tie?
Nyckle schreef:Hallo
Lekkere ego-post maargoed, m'n hoofd staat nu niet naar bijlezen. Volgende keer lees ik wel bij, goed?!
[BB-ITP] Pig gaat vliegen!
Romyjuh_Xx schreef:Mooie foto's:P
Yucome schreef:Wel leuke foto's dan??Haha, en ik vind ze zelfs nog mooi ook
Ik kan dat niet