Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Yorrie schreef:Haha, omzet is niet belangrijk mensen. Winst, daar gaat het om. Omzetten is nooit een probleem!
@ Peter: bij mij heb je geen dagtarget hoor! Interesse?
PeeWij schreef:Had je iets in gedachte Yordy, we kunnen altijd praten!
Yorrie schreef:PeeWij schreef:Had je iets in gedachte Yordy, we kunnen altijd praten!
Dat kan altijd inderdaad (serieuse opmerking).
Een branche-tijdschrift schreef:Bij de kleine dealers (met een omzet tot zes miljoen euro per jaar) steeg het rendement van min 0,04 procent naar 0,85 procent. De middelgrote dealers (met een omzet tussen zes en twaalf miljoen euro) steeg het rendement van 1,27 naar 1,38 procent, terwijl de grote dealers (omzet meer dan twaalf miljoen euro) hun rendement zagen dalen van 1,62 naar 1,11 procent.
Sjoert schreef:Om nog even terug te komen op Madrieka:
Lijkt mij ook een moeilijke beslissing. Maar kies voor jezelf en trek je niets tot weinig van anderen aan! Jij moet ook verder!
Sjoert schreef:Maar kies voor jezelf en trek je niets tot weinig van anderen aan! Jij moet ook verder!
vanda's schreef:Hahaha![]()
Jij bent vandaag niet in Gr geweest of wel? Je bent niet lang genoeg offline geweest om op en neer te kunnen zijn geweest
Yorrie schreef:Sjoert schreef:Maar kies voor jezelf en trek je niets tot weinig van anderen aan! Jij moet ook verder!
Precies Sjoert! Nix van aantrekken. Mensen kunnen soms heel erg bot zijn en niets begrijpen van dat wat jij voelt. Ze kijken je heel raar aan als je zegt dat je iets niet kunt enzo. Niets van aantrekken (al is dat héél erg moeilijk) en gewoon doen wat goed voor jou is! Lekker genieten van het feit dat je weer zonder de hulp van een ander van a naar b kunt.
toptoys schreef:En met een ruitersportzaak in deze omgeving heb je ook leuke werktijden! Zonder dollen, we leven van de kapsalon van Johan, mijn toko draait nu 5 jaar en zal nooit een zaak worden waar een gezin van kan leven. Maar ik vind het leuk en in de paarden heb ik nooit echt verdient, dus dat was ik gewent....
Sjoert schreef:Nu ga ik morgen dus maar naar Groningen en kom ik denk ik even bij jullie op de koffie met cd als alles mee zit.
Yorrie schreef:Zeg eh, wordt dat niet meer overlegd tegenwoordig?!?
toptoys schreef:Plezier in je werk hebben, is voor mij erg belangrijk! Je werkt toch het grootste gedeelte van je leven.
Sjoert schreef:Nog niet. Wat komt jou/jullie goed uit?