Gefeliciteerd met al die mooie veulentjes! Ik was het topic even kwijt dus wat gemist. Hier ook zin in ons veulen. De stermerrie staat nu aan huis, super dik, maar nog geen uiers, dus zal nog wel ff duren. Arme pony, want ze heeft het er zwaar mee.
Pff wachten duurt zo lang.... hier is de merrie de laatste 2 dagen erg veranderd! Misschien loopt er aan het eind van deze week nog wel een pony meer in de wei
Hier is er nog weinig aan de hand. Mijn vader belde vanmorgen nog dat het vandaag zomaar eens zou kunnen gebeuren, maar ik vind Timea nog een beetje te rustig.
Hier vanmiddag een hengstveulen. Blijft vos, geen verrassing wat dat betreft.
Kimm4
Geplaatst: 17-04-15 21:33
Gefeliciteerd Joost!
joostvangestel
Geplaatst: 24-04-15 10:45
Hier ook maar wat updates. We hebben dus een hengstveulen. Het is nog jong, (6 dagen) dus even afwachten wat het precies wordt. Hij blijft wel vos.
En verder gaan we zaterdag naar de WPCV premium stallion show. Tweejarige doet het wel leuk, is sinds veulen niet meer op de keuring geweest.
absque_dubio
Geplaatst: 24-04-15 13:32
Cemlys jouw hengst blijft een pareltje. Ga je hem volgend jaar ook op de hk aanbieden?
Joost knappe hengst, ben benieuwd hoe hij het gaat doen.
Hier is de nwr binnen enkele dagen uitgerekend, spannend! De 3 jarige staat nu een maand op stal en is zo leuk. Ontzettend braaf en leergierig en makkelijk met alles. Zo'n fijne pony al, echt een droom. En ze kan me toch bewegen Pff dat is om te kwijlen. Zo makkelijk dat ze dat doet. Nu lekker spiertjes kweken voor de keuring.
Hier is vannochtend een leuk merrieveulentje geboren! Scheerdonk's Joy is haar naam. Vader is de zwarte High Flown's Adrian en moeder is de stermerrie Gerstloo's Branwen!