Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
yasmintje schreef:inowa schreef:ja dat kan in principe maar je merrie kan na enkele dagen weer gedekt worden en drachtig raken...wil je dat wel?
Ik heb momenteel één welsh Cob Hengst, en het leek me leuk om ook 1Merrie bij te kopen en hobbymatig jaarlijks 1Veulentje te fokken. ik heb geen andere paarden meer dus leek het mij leuker dat ze dan bij elkaar kunnen staan voor elkaars gezelschap. alleen wil ik ze graag wel kunnen blijven rijden en de weide kunnen betreden wanneer ik het wil. kunnen hengsten niet agressief reageren op het Veulen? ik wil geen ongelukken. ik heb veel ervaring met paarden en Veulens,maar helemaal niets met het zelf fokken
Melanie5 schreef:Ines, dat sprongetje wat ze aan het einde maakt is echt super. Wat heb je toch leuke beestjes! Ik wil een veulen van Yonce en mijn schimmel. Mooie ponybende daar ook!
inowa schreef:ik vind der wat stijfjes lopen eigenlijk...maar ze is wel mooi aan het worden!
inowa schreef:Je weet heel zeker dat ze drachtig is?gisteren pepper gewassen en even op de foto gezet,pepper is nu dik 9 maanden drachtig.
inowa schreef:Ik mis eigenlijk ook wel de buiging in de sprong en wat ruggebruik. Daardoor doet het wat stekerig aan.ik vind der wat stijfjes lopen eigenlijk...maar ze is wel mooi aan het worden!
Diane_Basje schreef:Leuk hoor die drachtige merries! En leuk filmpje ook.
Ik vind alleen deze periodes voor roans (en ik spreek uit ervaring) niet zo mooi. En je weet dat ik Purdey erg leuk vind.
Zat afgelopen week nog te mopperen tijdens het poetsen. Ze moet of koffievos zijn, of wit, maar zo vlekkerig duo-penotti vind ik maar niks. (Rosa lijkt dan wel een omgekeerde lakenvelder, die blijft in het midden het langst bruin...)
Ga je haar laten dekken trouwens dit jaar? Of (nog) niet.