Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lynn_2 schreef:x__ellis: Het was mn verzorgshet, het baasje had er niks mee, hij wou m al verkopen maar toen ik hem kwam verzorgen heeft het baasje hem nog effe gehouden, maar later toch besloten m te verkopen omdat hij er niks aan had en het hem teveel geld koste.
lynn_2 schreef:x__ellis: Het was mn verzorgshet, het baasje had er niks mee, hij wou m al verkopen maar toen ik hem kwam verzorgen heeft het baasje hem nog effe gehouden, maar later toch besloten m te verkopen omdat hij er niks aan had en het hem teveel geld koste.
WiskyBokjes schreef:Haj
Ben even ete!
thissi schreef:lynn_2 schreef:x__ellis: Het was mn verzorgshet, het baasje had er niks mee, hij wou m al verkopen maar toen ik hem kwam verzorgen heeft het baasje hem nog effe gehouden, maar later toch besloten m te verkopen omdat hij er niks aan had en het hem teveel geld koste.
Ohh.. das jammer..
Ik heb nooit een verzorgpony gehad.. Had altijd vrede met mijn 'vrienden' om mij heen..
Kon zo genieten om hun een ijsje te geven en dan heerlijk in het zonnetje om elkaar te lachen, zonder dat er wat leuks werd gedaan.. Doet echt zo'n pijn,, als ik me nu bedenk, dat het allemaal verleden tijd is.. Tja.. All good things come to an end..
x__Ellis schreef:idd, waarom bestond het leven neit gewoon uit 'leuke' dignen?
_R_G_ schreef:weet iemand waar je look-a-like anky pads kan kopen?
Miss_Mo schreef:edit:
dit was oot Thissi bedoeld
Als je je goed voelt dan beteknd dat dat je al helemaal zonder ze kan
Je moet maar gewoon denken
Hun zijn mijn aardigheid niet waard(sorry als er spel fouten in zitten)
thissi schreef:Miss_Mo schreef:edit:
dit was oot Thissi bedoeld
Als je je goed voelt dan beteknd dat dat je al helemaal zonder ze kan
Je moet maar gewoon denken
Hun zijn mijn aardigheid niet waard(sorry als er spel fouten in zitten)
Ach. 18 Juli krijg ik vakantie. Hoop, dat ik alle stress & pijn van me af kan zetten en achter kan laten op de camping. Begin je eindelijk opnieuw, nieuwe klas, nieuwe school, heerlijk!