Ik heb zo weer toneel. En vandaag heb ik er zin in.
xManon_
Geplaatst: 20-01-09 18:18
Anouk voelt zich küt, sterkte meis. Zo voel ik me ook, maarja ik moet nog een jaar hierna.
Ik had een keer met zo'n pw te weinig tijd en toen ging ik alles afgeraffeld maken. En toen telde ook de laatste paar niet. Echt vals, want die had ik toen dus ook gemaakt. Als je dat soort dingen van tevoren weet....
Hooooi Shannen en Ruth
Ik moest net dus naar een film voor duits, het was echt een kwelling! 2,5 uur lang allemaal mensen die met 20 kogels door hun kop geschoten worden. Jottem.
shannen6
Geplaatst: 20-01-09 18:20
Hitime schreef:
Ik heb zo weer toneel. En vandaag heb ik er zin in.
Ja, ik hoop maar dat bij GL wel de laatstes meetellen, want die heb ik wel gemaakt. 'T waren acht opgaven, en ik was dus aan de laatste bezig, maar de meeste waren dus bij 5 ofzo. Maar ik was bij 5 en zag dat ik nog maar een kwartiertje had, dus ik ging even heel snel alles maken. (Maar die laatste's werden misschien bonus.. Dan hoop ik dat ik boven de 10 uitkom, maar dat zal wel niet. )
Uh, 't gaat over.. 11 jongeren, en die komen allemaal in een ruimte terecht, zonder dat ze weten hoe.. En dan worden ze allemaal gebeld en moeten ze hun telefoon weg leggen, en dat doen ze allemaal, behalve 1, die houdt 'm stiekem.. En dan krijgen ze allemaal vage smsjes die hun vragen stellen als 'Wat doe je in dit leven' en dat laat ze inzien wie ze zijn en wat het doel in het leven is enzo. En uiteindelijk blijkt dat ze allemaal 'dood' zijn, ze hebben gezamenlijk een busongeluk gehad, nouja, nog niet dood, maar ze mogen zelf kiezen om terug te keren naar het leven (en dus wakker te worden in het ziekenhuis) of echt dood te gaan.. Best wel een apart stuk, en we mogen er zelf aan mee schrijven. 'T raamwerk blijft wel alleen wel zo.
Ik weet niet hoe die film heet. Iets met Baaden? Baaden Meyern complex ofzoiets. Duitse film. Ik ga even googlen. (Moet er een verslag over schrijven, dus het is aardig handig om te weten hoe die film heet )
Ik trek dit niet joh. Ik voel me echt keiziek. En als ik nu ga leren dan onthoud ik het niet eens.. En dan verneuk ik het morgen weer, pff. Waarom krijg ík altijd last van ziek zijn?