Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Celiien schreef:Yeah![]()
is dat nu eigenlijk nodig een longeersingel?
ik heb er geen namelijk
en ik longeer vaak met bijzet enzo. 
Hitime schreef:Je leeft ook nog wel zonder

;
Celiien schreef:oe uik kom net op het idee;
Als iemand zegt dat hij/zij onzin praat terwijl zij helemaal geen onzin praat praat zij dus eigenlijk geen onzin maar eigenlijk ook wel omdat ze zegt dat ze onzin praat terwijl het helemaal geen onzin is en dus praat ze weer wel onzin want ze praat onzin over dat ze onzin praat

Celiien schreef:oe uik kom net op het idee;
Als iemand zegt dat hij/zij onzin praat terwijl zij helemaal geen onzin praat praat zij dus eigenlijk geen onzin maar eigenlijk ook wel omdat ze zegt dat ze onzin praat terwijl het helemaal geen onzin is en dus praat ze weer wel onzin want ze praat onzin over dat ze onzin praat

Lys_ schreef:ik word altijd misselijk van longeren haha ik gooi ze vaak gewoo nlos hahaa
Silfanoo schreef:Lys_ schreef:ik word altijd misselijk van longeren haha ik gooi ze vaak gewoo nlos hahaa
Ik gooi ze ook vaak los hoor. (veeeel vaker dan longeren)
Maar longeren vind ik toch wat makkelijker.
Alleen moet ik weer me zweep meenemen enzo, en me longeerlijn pakken, daar heb ik nooit zinin

bietjuhh schreef:smurf wordt altijd makkelijker van longeren soms is die onwijs sterk longeer ik hem aantal dagen achter elkaar dan is die weer Soepel zegmaar.