Ik heb morgen 40min.-rooster tot 13.10 . Maar ik heb echt veel te doen...
Okee dit zijn mijn ergste vakken: - Eco (heb het als keuzevak, het is fcking moeilijk & veel, heb volgende week een 100 min. toets erover ) - Wiskunde (niet zo moeilijk maar heb een piep leraar) - Aardrijkskunde (stof is niet lastig ofzo maar de toetsen zijn vaak wel lastig) - Scheikunde (heb er niet zoveel moeite mee maar sommige dingen ) - Gym (nooit zin, vind het alleen leuk als we gaan fitnessen of gewoon niks doen en beetje zitten kletsen)
Ik ben zoo blij dat ik geen Management & Organisatie en natuurkunde heb . Ik heb trouwens N&G.
Met longeren komt Bandit elke keer naar je toe, zet je hem weer op de hoefslag, loopt ie braaf 2 rondjes ofzo, komt meneer weer. Longeerzweep geeft hij niks om. Wegduwen helpt niet, of wat je ook doet. Heb zowat alles geprobeerd. Bij de eigenares doet ie hetzelfde maar minder erg. Daarom dacht ik aan dubbele longe maar ik kan dat niet en ga niet zelf rommelen.
Ik heb dat in de 2e & 3e ook als samengevoegde vakken gehad maar nu alleen scheikunde, is echt beter dan natuurkunde... als ik geen AK ipv Na kon kiezen had ik geen N&G gekozen .
Ik heb ook liever scheikunde, dat ligt me dan íets beter.. Ik denk dat ik toch maar C&M kies, maar ik kom niet helemaal uit met m'n studielast uren, ik heb er nu 4650 ingepland, van de 4800. Moet er dus nog 150 uit m'n keuze module halen, dus moet 4 van deze vakken kiezen.. *Eigen invulling; bijv. op de manege helpen als je iets met paarden wil doen. * Leerling mentoraar; dat is mentor van de bruggers zijn * Wiskunde D; Hoge wiskunde * Natuur, leven en techniek; geen flauw idee wat 't inhoud * Taalcertificaat; Een certificaat voor Frans, Duits of Engels * Filosofie * Basis boekhouden.. * Kerstmusical Ik ga dan waarschijnlijk de 1e, 2e, 6 en 8 doen
Jeetje ik heb al die moeilijke vakken niet Ik heb: wiskunde engels nederlands techniek bloem plant dier koken(VAP) groenvoorziening
Ikke ; Nederlands Engels Frans Gym Duits Natuurkunde Wiskunde Scheikunde Aardrijkskunde Economie Geschiedenis Tekenen Handvaardigheid
En dit volgend jaar ; CKV (Verplicht) ANW (Verplicht) Maatschappijleer (Verplicht) Profiel werkstuk (Verplicht) Godsdienst (Verplicht) Manegment en Organisatie (Kiesbaar) (En dan ook nog werkweek en LOB)
Maar ik ben wel voorgoed verlost van Biologie Techniek Verzorging