Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Melanie5 schreef:Is er nog veulen nieuws hier? Bij mij nog niet, ik moet nog een week of 5 wachten. Eerste merrie begint wel een flink uier te krijgen nu. Is haar eerste veulen, maar haar buik hangt op haar knieen haha.
Tweede merrie moet nog 5,5 week en heeft nog weinig uier, wel een flinke buik. Laatste moet pas eind juni, maar die heeft ook al een lekker buikje.
Ben zo benieuwd wat er dit jaar weer komt. Het is elk jaar toch weer even spannend.
En nog even dit:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=69&t=1450841
joostvangestel schreef:westernfreak: eerder goedgekeurde hengst uit onze moederlijn, alternatief is een hengst die we al eerder gebruikt hebben.
regtur: heel interessant, hoe krijg je een veulen van een merriexmerrie?
zitake schreef:Wat een pony is het toch. Sinds okt-nov niet meer in de bak gereden en hoogstens nog een paar keer met mij naar buiten geweest, zadel erop, 8jarig meisje erop, superbraaf was ze. Meisje kwam amper met haar beentjes onder het zadel uit, zegt het meisje draf, gaat ze mooi rustig en voorzichtig aandraven. Wat een karakters zijn het toch he. Als ik denk wat een pit er in dat beest kan zitten en hoe ze dan met kinderen is... Ze zijn goud waard zo'n pony's. Maar eerst veulen eruit nu, dan kan ze weer even aan de slag en jaartje de sport in.
regtur schreef:Ben ik echt zo onduidelijk geweest? Tracey Ann heeft een dochter, Lisette heeft een zoon, en samen hebben die weer een dochter.
inowa schreef:leuk veulen idd
hier nog een hele vrolijke merrie die lekker in der vel zit...binnenkort naar de hengst.
darwin schreef:Laura, gaan jullie ook nog naar Putte ?