Zondag zou ik ook springen met Bandit. We mogen alleen 1x per maand springen op stal en ik heb nog nooit met Bandit op stal springles gehad, dus ik helemaal zin er in enzo. De zaterdag ervoor met de instructrice die dat springles geeft & de anderen die wilden springen afgesproken om 10:00. Wij gingen daar dus allemaal vanuit, want voorgaande keren was het ook altijd zo vroeg, nou, afgesproken dus. Ik zondag vroeg opstaan om op 09:30 al op stal te kunnen zijn, kom ik daar aan, en zag al een paar staanders en balken in de bak maar ik zag dat de instructrice + nog paar anderen de spullen uit de bak gingen dragen. Dus ik dacht 'huh zijn ze al klaar ofzo ?'
Ik de stal in, kom ik een meisje van stal tegen die ook ging springen die met de instructrice stond te praten. Wat bleek, we mochten van de staleigenares pas vanaf 12:00 uur springen zodat andere mensen die niet wilden springen daarvoor nog vrij konden rijden in de bak. Iedereen was dat vergeten en dacht daar niet meer aan. De instructrice wist het ook pas toen ze die ochtend op stal kwam. Nou toen hadden ze maar afgesproken om de springles naar 13:00 te doen. Maar ik was daar dus al, ik had nadat ik gehoord had dat springles om 10uur niet meer door ging al uitgemest. Had niet zo'n zin om tot 13:00 te wachten dus ik ben maar gewoon gaan dressuren. Vond het wel jammer maarja volgende x maar weer .
Heeeeyy Ik ben weer thuis, zou eigenlijk nog op school moeten zitten maar werd niet lekker.. Ik had shutllerun (die coole piepjestest) En ik was zo bij trap 11,5 en ik kon niet meer dus stopte... ben helemaal duizelig geworden en door mn benen gezakt
Vandaag ik had dikke lachbui gekregen ik kon niet meer stoppen met lachen Was met de grote pauze.. er lach zo'n pakje op tafel en iedereen ging daar in knijpen, pakje kapot en toen gooide van die mensjes er ook nog hagelslag bij ik moest kei hard lachen, terwijl het niet echt grappig was ofzo gewoon dikke lachaanval en in de klas, ik was vet druk enzo. en dan zit ik ook nog naast zo'n kind dat ook altijd druk is.. zij zat allemaal te stinkmodder en dom te praten, en van die maffe gezichten te trekken ik moest weer vethard lachen bijna de klas uitge stuurd ik zag aan de leraar dat hij kei kwaad was