-> viewtopic.php?f=73&t=689009
Hij is wel eng hoor.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sjoert schreef:Dames, als jullie de kat van Marielle willen zien.
-> viewtopic.php?f=73&t=689009
Hij is wel eng hoor.
vanda's schreef:Sjoert, hoe laat komen jullie zaterdag?
PeeWij schreef:Shadowman heeft ons weer eens met een bezoek vereerd!
yorick schreef:PeeWij schreef:Shadowman heeft ons weer eens met een bezoek vereerd!
Noem je dat vereren, met een schaduwaccount....... das geen vereren vind ik
yorick schreef:Noem je dat vereren, met een schaduwaccount....... das geen vereren vind ik
vanda's schreef:Sjoert, hoe laat komen jullie zaterdag?
)
yorick schreef:Zo pauze weer voorbij,dus gaan we weer hard aan het werk,veel plezier nog vanmiddag.
PeeWij schreef:yorick schreef:Zo pauze weer voorbij,dus gaan we weer hard aan het werk,veel plezier nog vanmiddag.
Werk ze! De baas is er zeker vandaag
madrieka schreef:Even een vraagje aan jullie,een veulentje bij sterre.... hoe denken jullie daarover(ivm haar "probleempje")
PeeWij schreef:madrieka schreef:Even een vraagje aan jullie,een veulentje bij sterre.... hoe denken jullie daarover(ivm haar "probleempje")
Ze heeft een open gehemelte dus niks mis met haar vruchtbaarheid gestel.
Enige wat ik me zou afvragen is, is haar probleem genetisch bepaalt? Zo nee kun je er wel een veulentje bijfokken. Zo ja niet doen!
Maar dit probleem is nog neit eerder voorgekomen bij ome hans, dus ik denk dat het geen probleem is!
Wel leuk, mocht het echt mis gaan met Sterre, heb je wel een pony die je zelf gefokt hebt!