Vanny_ schreef:Hoe bedoel je je kan geen leuke vindenzou er zo wat op kunnen noemen maar helaas zelf geen geld en een vzh zadel.
Of bedoel je dat full dress. niet past onder jouw zadel en bij Linda?
Ja dat laatste

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Vanny_ schreef:Hoe bedoel je je kan geen leuke vindenzou er zo wat op kunnen noemen maar helaas zelf geen geld en een vzh zadel.
Of bedoel je dat full dress. niet past onder jouw zadel en bij Linda?
Cynn_x schreef:Hey, ben ik weer.
Terug van fotoshoot, en zeeeer geslaagd!
261 foto's () met een super achtergrond en een mooi paard.
Vanny_ schreef:nou het passantje van m'n sperriem is foetsieziet er niet uit nu want nou moet ik die sperriem nadat ik hem heb vastgemaakt "heel handig" onder de neusriem steken en dat ding is al iets te groot en blijft niet echt zitten...
_Barbara_ schreef:Hoooi !![]()
Mijn ex zit nu allemaal te zeggen dat ie me gaat zoenen op t schoolfeest
Ik klap 'm helemaal kapot als ie dat probeert, ik heb 'm gezegd da tie van me af moet blijven.
Fleur_Laura schreef:Vanny_ schreef:nou het passantje van m'n sperriem is foetsieziet er niet uit nu want nou moet ik die sperriem nadat ik hem heb vastgemaakt "heel handig" onder de neusriem steken en dat ding is al iets te groot en blijft niet echt zitten...
dan doe je toch gewoon zonder sperriem
Vanny_ schreef:nou het passantje van m'n sperriem is foetsieziet er niet uit nu want nou moet ik die sperriem nadat ik hem heb vastgemaakt "heel handig" onder de neusriem steken en dat ding is al iets te groot en blijft niet echt zitten...