wat maakt het uit hoe dit topic heet? al waren er duizend verschillende ras-hoofdjes slijmers. zie het liever als een compliment, de naam Shetlanders hoofdjes slijmers klinkt zó leuk dat de welsh liefhebbers dezelfde naam gebruikt hebben. op een topicnaam zit géén copyright dus deze hele discussie lijkt me nogal misplaatst. ik ben zelf Shet hoofdje slijmer én Welsh hoofdje slijmer. én penny! ik knuffel graag met mijn beessies, bedenkt koosnaampjes voor ze, alleen in het invlechten ben ik nog niet zo sterk, bovendien zijn de roze elastiekjes op . mij maakt het niks uit wat voor naam een topic heeft, en ik snap niet waarom jullie er zo'n punt van maken. welsh ponies hebben nou eenmaal net als zoveel andere rassen een heel typisch hoofd, geen wonder dat er mensen zijn die gek zijn op een bepaald type hoofdje, wat maakt het uit? de één vindt dit leuk, de ander dat. smaken verschillen nou eenmaal, maar gelukkig zijn we het erover eens dat de naam *ras* hoofdjes slijmers een leuke naam is voor een topic.
laten we nu weer verder gaan met Welsh koppies, dat zie ik veel liever op mijn scherm dan kattige opmerkingen van de één naar de ander. of geef een aardige reactie in één van de topics in mijn onderschrift. zowel een gaaf Shet koppie als een Welsh koppie in het tweede topic!
mensen hou aub het topic netjes!!!!!!!!!!!! ik wil geen stomme ruzies meer!!...zowel zorg ik er persoonlijk voor dat dit topic weer op slot gaat... heb dit topic gemaakt voor de mensen die van welsh hoofdjes slijmen niet om ruzie t zoeken
oehh ik ben iet - welsh-hoofdjes slijmer *8* alleen mn naam is ondertussen veranderd in _ingrid_ maar ik zal binnenkort ook es een foto laten zien van mijn superverzorgwelshjes!!